کد خبر: ۲۳۴۵۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۶ تير ۱۳۹۳
اسطوره سلسائو ادعا کرد نبود نيمار و تياگو سيلوا در ترکيب تيم ملي برزيل براي بازي برابر آلمان در مرحله نيمه نهايي جام جهاني تاثيري روي انگيزه اين تيم براي فتح جام بيستم در خانه ندارد.

 

به گزارش پایگاه 598،رونالدو با يادآوري فينال جام جهاني 2002 که در آن آلمان بدون حضور مهره‌ اصلي خود،‌ ميشائيل بالاک باز هم توانست سخت‌ترين آزمون جام را پيش روي سلسائو قرار دهد، گفت اين اتفاق حالا مي‌تواند براي برزيل بدون نيمار تکرار شود و مردان اسکولاري بدون سرشناس‌ترين ستاره خود مي‌توانند از پس ژرمن‌ها برآيند.‌

به نقل از تسنيم، وي گفت: همه ما از مصدوميت نيمار کمي ترسيديم و شکي نيست که برزيل يکي از ستاره‌هايش و اصلي‌ترين تهديد براي تيم ملي آلمان را از دست داد اما ما بايد به حرکت خود ادامه دهيم. بازي برابر آلمان يک بازي بزرگ ميان دو قدرت فوتبالي جهان است و من شانس هيچ يک از دو تيم را از ديگري بيشتر نمي‌بينم. البته سلسائو برابر هر تيمي در دنيا مدعي پيروزي محسوب مي‌شود.

رونالدو افزود: لوئيز فليپ اسکولاري، (سرمربي فعلي تيم ملي برزيل) را به خوبي مي‌شناسم. او يک انگيزه دهنده فوق‌العاده است و من اطمينان دارم که او در تمام تورنمنت‌‌ها مي‌داند چطور بازيکنانش را به جلو براند،‌ به خصوص بازيکني که قرار است جاي خالي نيمار را پر کند.

برترين گلزن تاريخ جام جهاني که اکنون در اين رکورد با ميروسلاو کلوزه آلمان شريک است، تصريح کرد: به نظر من اسکولاري توانسته تيم را تحت کنترل خود درآورد و از هر سلاحي که در اختيارش باشد استفاده مي‌کند تا قوي‌ترين ترکيب ممکن را براي بازي برابر آلمان به ميدان بفرستد. اطمينان دارم کسي که جاي نيمار را خواهد گرفت آنقدر خوب بازي مي‌کند که مردم فراموش کنند نيمار در ترکيب نيست.

ستاره پيشين رئال مادريد در پايان نتيجه جدال کشورش و آلمان را اينگونه پيش بيني کرد: برزيل بازي را با نتيجه يک بر صفر خواهد برد.

تيم‌هاي ملي آلمان و برزيل 30 دقيقه بامداد چهارشنبه هفته جاري به مصاف هم مي‌روند.



 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها