کد خبر: ۲۳۴۶۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۱۶ تير ۱۳۹۳
مدافع تيم ملي برزيل گفت: کاملا آماده‌ام جاي تياگو سيلوا به ميدان بروم.

 

به گزارش پایگاه 598،فردا (سه‌شنبه) ديداري مهيج و البته پراهميت ميان برزيل و‌ آلمان در شهر بلوهوريزنته برگزار مي‌شود. هر کدام از اين دو تيم تلاش خواهند کرد که با کسب برد، نتيجه زحمات خود را با ورود به فينال و نزديک شدن به قهرماني بگيرند.

براي اين منظور تيم ميزبان هر چند از امتياز حمايت گسترده تماشاگر برخوردار است اما تياگو سيلوا و نيمار را در اختيار ندارد. به همين دليل اسکولاري مربي «سلسائو» مجبور است از وجود دانته، مدافع مياني تيم بايرن مونيخ آلمان در قلب دفاع به جاي کاپيتان دو اخطاره شده خود استفاده کند.

به گزارش فارس، دراين مورد دانته اظهار داشت: کاملا آماده‌ بازي هستم و اين که بتوانم جاي سيلوا بازي کنم. هفته‌‌ها سخت تمرين کرده‌ام که براي چنين لحظه اي کاملا در اختيار تيم ملي باشم.

وي ادامه داد: مي‌توانستم حتي از ابتداي جام نيز در ترکيب تيم برزيل قرار گيرم و بازي کنم اما مربي ما نظر ديگري داشت و مرا روي نيمکت نشاند. به هرحال اگر او مرا براي بازي با آلمان در نظر گيرد، کاملا در خدمت تيم کشورم خواهم بود.

پيکارهاي جام جهاني 2014 از تاريخ 23 خرداد با مصاف برزيل و کرواسي آغاز شد و تا 22 تيرماه با انجام ديدار نهايي ادامه خواهد يافت.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها