کد خبر: ۲۳۴۶۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۱۶ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،شایعات یکی دو هفته اخیر رسانه‌‌های ایتالیا مبنی بر تلاش گالاتاسرای برای پر کردن جای روبرتو مانچینی با چزاره پراندلی به حقیقت پیوست و سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا مدتی پس از اعلام استعفای خود هدایت قرمز و و زردپوشان استانبول را برعهده گرفت.

پراندلی در گالاتاسرای جانشین روبرتو مانچینی می‌شود که ماه گذشته به کمتر از یک فصل حضور خود در این تیم پایان داد. طبق اعلام سایت باشگاه گالاتاسرای سرمربی 56 ساله پیشین تیم فیورنتینا با قراردادی دو ساله به این تیم ملحق می‌شود.

پراندلی امروز (دوشنبه) پیش از امضای قراردادش به استانبول سفر می‌کند تا از زمین تمرینی و امکانات این باشگاه دیدن کند و ملاقاتی با بازیکنان آن داشته باشد.

مذاکرات گالاتاسرای با پراندلی به محض استعفای او از سرمربیگری تیم ملی ایتالیا به دلیل حذف آتزوری از مرحله گروهی جام جهانی 2014 آغاز شد و خیلی زود به نتیجه رسید.

عملکرد و نتایج خوب روبرتو مانچینی در حضور 9 ماه‌اش در گالاتاسرای که این تیم بحران زده را نایب قهرمان سوپرلیگ ترکیه کرد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند، یکی از دلایل اعتماد دوباره سران باشگاه به مربیان ایتالیایی بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها