کد خبر: ۲۳۵۴۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۱ تير ۱۳۹۳
حميدرضا سياسي گفت که زادمهر به هيئت مديره راه‌آهن نرفته چرا که اين باشگاه اصلا هيئت مديره‌اي ندارد.
 
حميد رضا سياسي در مورد اينکه سايت باشگاه راه‌آهن از حضور محمد زادمهر در هيئت مديره اين باشگاه خبر داده، گفت: چه کسي گفته زادمهر به راه‌آهن رفته است؟ مگر زادمهر از پرسپوليس جدا شده است؟ راه‌آهن هيئت مديره ندارد که زادمهر به آنجا برود!

به قل از تسنيم، رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس دامه داد: حضور زادمهر در هيئت مديره باشگاه راه‌آهن را به شدت تکذيب مي‌کنم. جدايي ايشان از طرف ما تأييد نمي‌شود و اين خبر رسمي نيست.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا احتمال اين وجود دارد به جاي استيلي فردي به هيئت مديره باشگاه پرسپوليس اضافه شود،‌ اظهار داشت: اگر کسي از هيئت مديره جدا شود ديگر جايگزيني نخواهد داشت و به نوعي هيئت مديره 9 نفره کوچکتر مي‌شود.

سياسي در خصوص اينکه گفته مي‌شود حسين هدايتي به زودي به هيئت مديره باشگاه پرسپوليس اضافه مي‌شود، عنوان کرد: اين خبر هم صحت ندارد.

وي درباره اينکه تيم فوتبال پرسپوليس در فصل جديد ليگ برتر با لباس چه شرکتي به ميدان مي‌رود، خاطرنشان کرد: تا آنجايي که اطلاع داشتم مسئولان باشگاه با چند برند مثل مجيد و آل‌اشپورت مذاکراتي را داشتند و فکر مي‌کنم با يکي از اين شرکت‌ها توافقاتي حاصل شده است. مهم نيست بازيکنان و مربيان در تمرين چه بپوشند مهم اين است که تيم در مسابقات رسمي چه لباسي بر تن مي‌کند.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در مورد آخرين وضعيت سيد جلال حسيني در اين تيم گفت: حسيني چند با با آقاي رحيمي قرار جلسه گذاشته که هر با به دلايلي اين جلسه لغو شده است. اميدوارم هرچه سريعتر اين جلسه برگزار شود تا تکليف اين مسئله هم روشن شود.

سياسي در مورد اينکه شنيده مي‌شود حسيني براي تمديد قرارداد با پرسپوليس پيشنهاد بالاي 2 ميليارد تومان ارائه داده، تاکيد کرد: بازيکن يک پيشنهاد مي‌دهد و باشگاه هم توانش را در نظر مي‌گيرد. اگر پيشنهاد بازيکن و توان باشگاه نزديک هم بود آن وقت توافق حاصل مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سوال که سقف پرداختي اين باشگاه به بازيکنان براي فصل جديد چقدر است، عنوان کرد: سقف رقمي که ما در اختيار رحيمي گذاشتيم 950 ميليون تومان است و تا امروز هم به هيچ بازيکني بيشتر از 950 ميليون پرداخت نکرده‌ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها