کد خبر: ۲۳۶۲۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۵ تير ۱۳۹۳
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: کي‌روش اعلام کرده که خودش مي‌خواهد دستيار ايراني‌اش را انتخاب کند.

 

به گزارش پایگاه 598، علي کفاشيان در گفت‌وگو با تسنيم، در خصوص ادامه حضور کارلوس کي‌روش روي نيمکت تيم ملي فوتبال کشورمان عنوان کرد: کي‌روش فردا (پنجشنبه) به ايران باز مي‌گردد و بعد از مذاکرات نهايي سعي مي‌کنيم قرارداد را به زودي امضا کنيم تا همه چيز قطعي شود.

وي با اشاره به حضور تيم ملي فوتبال کشورمان در جام ملت‌هاي آسياي 2015 استراليا با هدايت کي‌روش، افزود: او چند روز پيش موافقت خود را براي ادامه همکاري اعلام کرد تا در تيم ملي بماند و در جام ملت‌هاي آسيا نيز قطعاً روي نيمکت تيم ملي خواهد نشست.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره اينکه دستيار ايراني کي‌روش از سوي فدراسيون پيشنهاد خواهد شد يا سرمربي پرتغالي تيم ملي خودش دستيار ايراني‌اش را انتخاب مي‌کند، گفت: کي‌روش بايد به ايران بيايد تا درباره دستيارانش صحبت کنيم، اما او اعلام کرده که خودش مي‌خواهد دستيار ايراني‌اش را انتخاب کند و گفت که حقش است که دستيارانش را انتخاب کند. کي‌روش به ما گفته پس از بازگشتش به ايران دستيارش را تعيين مي‌کند.

کفاشيان درباره احتمال خداحافظي جواد نکونام از تيم ملي و شايعاتي که پس از رقابت‌هاي جام جهانتي 2014 برزيل در اين خصوص شنيده شده، اظهار داشت: من در اين خصوص چيزي نشنيده‌ام و از تصميم نکونام هم خبر ندارم.

وي با اشاره به اين موضوع که در صورت خداحافظي نکونام از تيم ملي فدراسيون فوتبال براي اين بازيکن برنامه‌ريزي خاصي خواهد داشت يا نه، خاطرنشان کرد: در صورت خداحافظي احتمالي نکونام از تيم ملي برنامه ما براي او هماني است که براي ديگر بازيکنان تيم ملي داشتيم.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره قرعه‌کشي ليگ برتر و اينکه برگزاري دربي پايتخت در هفته پاياني ليگ چهاردهم باعث از هيجان افتادن اين بازي نمي‌شود، گفت: برگزاري دربي در هفته پاياني ايرادي ندارد. اتفاقاً با توجه به شرايطي که وجود دارد معتقدم هيجان اين بازي بيشتر هم مي‌شود و پرسپوليس و استقلال با توجه به شرايط‌شان در بازي هفته پاياني خودشان را نشان خواهند داد.

کفاشيان با اشاره به رقابت تيم‌ها تا هفته پاياني براي قهرمان شدن، ادامه داد: اينکه هنگام برگزاري دربي پرسپوليس و استقلال کجاي جدول باشند و شرايط‌شان چگونه رقم بخورد در بازي تاثيرگذار است اما تمام بازي‌هاي اين دو تيم هيجان و جذابيت خاص خودش را دارد.

وي در خصوص بحث سقف بودجه تعيين شده براي باشگاه‌هاي ليگ برتري و جوانگرايي در ليگ برتر عنوان کرد: اين مواردي است که بايد در ليگ صورت مي‌گرفت و اميدوارم رعايت شود. اين قوانين صددرصد به پويايي ليگ کمک مي‌کند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها