کد خبر: ۲۳۶۴۳۳
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۲۵ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، دربی پایتخت در لیگ برتر چهاردهم در هفته پایانی قرار است برگزار شود. برخی با این زمان بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس مخالفند و برخی هم موافقند و آن را باعث هیجان بیشتر بازی دو تیم می دانند. این در حالی است که پیش از این هم دو تیم استقلال و پرسپولیس سه بار مقابل یکدیگر در هفته پایانی بازی کرده اند که هر سه بازی با پیروزی پرسپولیس همراه بوده است.

اولین بازی دو تیم در هفته پایانی در سال 1350 بود که پرسپولیس دو بر صفر استقلال( تاج) را شکست داد. دومین دیدار دو تیم در هفته پایانی در سال 1353 بود که بازهم پرسپولیس 2 بر یک برابر تاج آن زمان به پیروزی رسید. آخرین باری که دو تیم در هفته پایانی لیگ با یکدیگر بازی کردند در سال 1375 بود که همزمان با بازی خداحافظی فرشاد پیوس از فوتبال شد. در این مسابقه هم سرخپوشان پایتخت 3 بر صفر استقلال را شکست دادند. مهدوی کیا، بزیک و طاهر زاده گل های پرسپولیس را زدند. این مسابقه یک بازی معوقه بود که در هفته پایانی لیگ برگزار شد.

به نظر می رسد دیدار در هفته پایانی به سود سرخپوشان باشد حداقل از نظر آماری که اینگونه است اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها