يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۶۵۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۶ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، لوسیانو ادینهو بازیکن برزیلی تیم مس کرمان در آستانه پیوستن به تیم تراکتورسازی قرار دارد.

ادر لوسیانو ادینهو بازیکن برزیلی تیم مس کرمان با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا فردا قرارداد خود را با این تیم ثبت می کند.

این بازیکن ۳۲ ساله عملکرد خوبی در تیم مس کرمان از خود به نمایش گذاشت و در برهه ای از زمان نیز جزو بازیکنان مد نظرامیر قلعه نوعی برای حضور در استقلال به شمار می آمد.

وی که سابقه حضور در تیم الشارجه را در کارنامه دارد در ۱۵ بازی که برای این تیم انجام داد ۱۰ گل به ثمر رساند.

قرار بود این بازیکن امروز برای ثبت قرارداد خود با تراکتورسازان به هیئت فوتبال برود ولی نهایی شدن پیوستن این بازیکن به تراکتورسازی به فردا موکول شد.

واکنش مسئولان باشگاه تراکتورسازی در خصوص پیوستن این بازیکن به تراکتور نیز جالب بود و از ذکر نام این بازیکن خودداری کردند تا پس از امضای نهایی خبر حضور این بازیکن در تراکتورسازی رسانه ای شود.

سرخ پوشان فوتبال تبریز که تا هفته گذشته مجوز جذب بازیکن خارجی را نداشتند با کسب این مجوز در چند روز گذشته یک بازیکن آلبانیایی نیز به ترکیب تیم خود اضافه کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها