کد خبر: ۲۳۶۹۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۲۹ تير ۱۳۹۳
مدافع جدید استقلال گفت: «فعلا تمام هدفم را معطوف این کرده ام تا رضایت امیر قلعه نویی را جلب کنم و نشان بدهم که می توانم مهره ای تاثیرگذار برای تیم باشم.»
با توجه به مصدومیت حنیف عمران زاده مدافع استقلال قرار است در چند هفته ابتدایی لیگ، هرایر مگویان جای خالی عمران زاده را پر کند.

 

این مدافع ارمنستانی در اين مورد مي گويد: «قرار نیست من جای کسی بازی کنم. اینکه چه کسی فیکس است و چه بازیکنی نیمکت نشین را کادر فنی تیم تشخیص می دهد. در حال حاضر نه من از فیکس بودنم مطمئنم و نه دیگر مدافعان استقلال! اگر از خود حنیف هم بپرسید فعلا در خصوص اینکه نیمکت نشین است یا فیکس، حرفی نمی زند.»

 

مگویان در ادامه خاطر نشان می کند: «هدف من و دیگر بازیکنان استقلال، موفقیت تیم است. اینکه فیکس هستیم یا ذخیره برایمان خیلی اهمیت ندارد. خودم دوست دارم همیشه برای تیمم مفید باشم چه در ده دقیقه ای که قرار است بازی کنم چه در نود دقیقه ای که در میدان خواهم بود. مهم این است که وقتی در زمین هستی تاثیر گذار باشی. فعلا تمام هدفم را معطوف این کرده ام تا رضایت امیر قلعه نویی را جلب کنم و در تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشم و نشان بدهم که می توانم مهره ای تاثیرگذار برای تیم باشم.»

 

این مدافع ارمنستانی در خصوص تقابل استقلال و پرسپوليس می گوید: «از دربی استقلال و پرسپولیس زیاد شنیده ام و فكر مي كنم از جمله دربی های مهم جهان است. همیشه دوست داشتم یک چنین دربی پرتماشاگری را تجربه کنم و حالا از اینکه در فصل جدید این فرصت نصیبم می شود خوشحالم.»

 

هرایر اردوی ترکیه را اینگونه توصیف می کند: «اردوی خیلی خوبی بود. جدا از تمرینات تاکتیکی و بدنسازی که داشتیم، دو بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که طی آنها ضمن شناخت نقاط ضعف و قوت مان، به هماهنگی و آمادگی بیشتری هم دست پیدا کردیم. در کل اردوی مفیدی بود و فکر می کنم در آستانه شروع مسابقات فصل جدید، به شرایط خوبی رسیدیم و آماده حضور در مسابقات شدیم.»

فوتبال ایران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها