کد خبر: ۲۳۷۴۳۵
زمان انتشار: ۲۳:۵۸     ۳۰ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،اتلتیکومادرید فصل گذشته یکی از تیم‌های موفق فوتبال اروپا بود که توانست به قهرمانی در لیگا برسد . این تیم همچنین به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرد که در فینال برابر رئال مادرید شکست خورد تا دوم شود. خیلی از بازیکنان آتلتیکو مادرید پس از این موفقیت‌ها این تیم را ترک کردند.

دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید درباره شرایط تیمش در فصل قبل گفت: فکر می‌کنم ما انقلابی در فوتبال اروپا ایجاد کرده‌ایم. ما در لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی داشتیم و تا دیدار نهایی شکست نخورده بودیم و در وقت‌های اضافه در حالی برابر رئال مادرید شکست خوردیم که به هیچ‌وجه دفاعی بازی نکردیم. من از این نمایش تیمم کاملاً راضی هستم. ما توانستیم فوتبال خودمان را به دنیا نشان دهیم.

سرمربی اتلتیکو مادرید ادامه داد: تیم را در این فصل دچار تغییر و تحول کردیم. انتظار این را داشتیم که پس از این موفقیت‌های چند بازیکن تیم را ترک کنند و ما نیز خون جدیدی وارد رگ‌های آتلتیکو مادرید کردیم. امیدوارم که در این فصل نیز مانند فصل قبل بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و از عنوان قهرمانی خود در لیگا دفاع کنیم.

اتلتیکو مادرید در فصل نقل و انتقال تابستانی دیگو کاستا، فیلیپه لوئیس و تیبو کورتوآ را به چلسی داد و داوید ویا نیز به نیویورک‌سیتی پیوست. این تیم به جای گلزن برزیلی‌الاصل خود توانسته ماریو مانژوکیچ را به خدمت بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها