کد خبر: ۲۳۷۶۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۳۱ تير ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «كريمي دوست داشت در پرسپوليس خداحافظي كند ولي نشد!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رضا نوروزی مهاجم پرسپولیس در اردوی ترکیه یکی از بازیکنان آماده تیمش بود و حالا علی دایی خوشحال است که در آستانه شروع لیگ، مهاجمان آماده‌ای دارد.

 

* اردوي تركيه چطور بود؟

- خيلي خوب، هم تمرين كرديم و هم بازي‌هاي دوستانه خوبي داشتيم.

 

* در مورد عملكرد خودت صحبت كن.

- خدا را شكر همه چيز خوب بود. وقتي به تركيه رفتيم دايي به من گفت تلاش كنم تا شروع ليگ آماده شوم و فكر مي‌كنم او از من رضايت دارد. البته گل زدن در بازي‌هاي دوستانه مهم نيست و اميدوارم در بازي‌هاي رسمي گل بزنم.

 

* برخي از پيشكسوتان پرسپوليس از دايي انتقاد كرده‌اند كه چرا تيمش با يك مهاجم بازي مي‌كند. نظر تو چيست؟

- نظر دايي بازي با يك مهاجم است و بايد به تفكراتش احترام گذاشت. هر مربي‌ای سلايق خاص خودش را دارد و ما نمي‌توانيم در اين مورد چيزي به دايي تحميل كنيم. ما در اردوي تركيه هم بيشتر با يك مهاجم بازي كرديم.

 

* در مورد قرعه‌كشي ليگ ‌برتر چه صحبتي داري؟

- در هفته‌هاي ابتدايي قرعه ما نه سخت است نه آسان، البته بازي در گرماي اهواز سخت است. با اين حال بايد با همه تيم‌ها بازي كنيم و زمانش زياد مهم نيست. البته من دوست داشتم دربي در هفته‌هاي مياني برگزار مي‌شد. اميدوارم بازي با استقلال در آخرين هفته ليگ تشريفاتي نباشد كه تيم‌ها بي‌خيال باشند.

 

* در مورد جدايي سيدجلال و خلعتبري و همچنين احتمال جدايي پولادي چه صحبتي داري؟

- آنها بازيكنان خوبي هستند و من خيلي دوست داشتم كه در پرسپوليس مي‌ماندند چون قدرت تيم را بيشتر مي‌كردند. با اين حال معتقدم نبايد فقط به اين موضوع فكر كنيم چون چيزي عوض نمي‌شود. پرسپوليس تيم بزرگي است و هيچ وقت از جدايي هيچ بازيكني زمين نمي‌خورد.

 

* در مورد خداحافظي كريمي چه نظري داري؟

- وقتي اين خبر را شنيدم شوكه شدم. اصلاً دوست نداشتم كريمي خداحافظي كند و از اين اتفاق بي‌نهايت ناراحت هستم. كريمي مي‌توانست چند سال ديگر هم بازي كند و حيف شد كه چنين تصميمي گرفت. او از لحاظ فني و شخصيتي نمونه بود و افتخار داشتم يك سال در كنارش بازي كنم. او دوست داشت در پرسپوليس خداحافظي كند ولي شرايط طور ديگري رقم خورد. كاش به خواسته‌‌اش مي‌رسيد ولي ديگر نبايد با اين موضوع احساسي برخورد كرد.

 

* و ماندن كی روش در تيم‌ملي؟

- برايش آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم در جام ملت‌ها قهرمان شويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها