کد خبر: ۲۳۷۷۴۵
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۳۱ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،رضا نوروزی مهاجم پرسپولیس در اردوی ترکیه یکی از بازیکنان آماده تیمش بود و حالا علی دایی خوشحال است که در آستانه شروع لیگ، مهاجمان آماده‌ای دارد.

* اردوی ترکیه چطور بود؟

- خیلی خوب، هم تمرین کردیم و هم بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم.

* در مورد عملکرد خودت صحبت کن.

- خدا را شکر همه چیز خوب بود. وقتی به ترکیه رفتیم دایی به من گفت تلاش کنم تا شروع لیگ آماده شوم و فکر می‌کنم او از من رضایت دارد. البته گل زدن در بازی‌های دوستانه مهم نیست و امیدوارم در بازی‌های رسمی گل بزنم.

* برخی از پیشکسوتان پرسپولیس از دایی انتقاد کرده‌اند که چرا تیمش با یک مهاجم بازی می‌کند. نظر تو چیست؟

- نظر دایی بازی با یک مهاجم است و باید به تفکراتش احترام گذاشت. هر مربی‌ای سلایق خاص خودش را دارد و ما نمی‌توانیم در این مورد چیزی به دایی تحمیل کنیم. ما در اردوی ترکیه هم بیشتر با یک مهاجم بازی کردیم.

* در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر چه صحبتی داری؟

- در هفته‌های ابتدایی قرعه ما نه سخت است نه آسان، البته بازی در گرمای اهواز سخت است. با این حال باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و زمانش زیاد مهم نیست. البته من دوست داشتم دربی در هفته‌های میانی برگزار می‌شد. امیدوارم بازی با استقلال در آخرین هفته لیگ تشریفاتی نباشد که تیم‌ها بی‌خیال باشند.

* در مورد جدایی سیدجلال و خلعتبری و همچنین احتمال جدایی پولادی چه صحبتی داری؟

- آنها بازیکنان خوبی هستند و من خیلی دوست داشتم که در پرسپولیس می‌ماندند چون قدرت تیم را بیشتر می‌کردند. با این حال معتقدم نباید فقط به این موضوع فکر کنیم چون چیزی عوض نمی‌شود. پرسپولیس تیم بزرگی است و هیچ وقت از جدایی هیچ بازیکنی زمین نمی‌خورد.

* در مورد خداحافظی کریمی چه نظری داری؟

- وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم. اصلاً دوست نداشتم کریمی خداحافظی کند و از این اتفاق بی‌نهایت ناراحت هستم. کریمی می‌توانست چند سال دیگر هم بازی کند و حیف شد که چنین تصمیمی گرفت. او از لحاظ فنی و شخصیتی نمونه بود و افتخار داشتم یک سال در کنارش بازی کنم. او دوست داشت در پرسپولیس خداحافظی کند ولی شرایط طور دیگری رقم خورد. کاش به خواسته‌اش می‌رسید ولی دیگر نباید با این موضوع احساسی برخورد کرد.

* و ماندن کی روش در تیم‌ملی؟

- برایش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در جام ملت‌ها قهرمان شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها