يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۰۸۶
زمان انتشار: ۲۲:۳۴     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس که یادآور مظلومیت ملت ستمدیده فلسطین است، آزادیخواهان جهان به خصوص مسلمانان دنیا و مردم انقلابی ایران اسلامی را به حضور حماسی و به یادماندنی در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

به گزارش سرویس «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اطلاعیه نیروی انتظامی آمده است: در رمضانی دیگر به آخرین جمعه این ماه مبارک نزدیک می‌شویم، جمعه‌ای که با ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز قدس نامیده شد و این روزها شاهد حملات ددمنشانه و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع و مظلوم نوار غزه از سوی صهیونیست های جنایتکار هستیم. سکوت مجامع جهانی در مقابل جنایت بزرگ صهیونیست‌ها نشانه سقوط اخلاق انسانی در دنیای کنونی و تمسک به خوی ددمنشانه و رفتار غیرانسانی در عرصه روابط بین‌المللی است، به گونه‌ای که تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با جانبداری برخی از کشورها علی‌الخصوص آمریکا همراه است.

مجامع و محافل بین‌المللی که برای اعدام یک قاچاقچی مواد مخدر که بدنبال منافع شخصی خود در صدد به تباهی کشاندن جوانان جوامع است، بیانیه صادر می‌کنند، چطور در مقابل قتل عام و نسل‌کشی کودکان و زنان بی‌دفاع و بی‌پناه باریکه غزه حتی یک بیانیه هم صادر نمی‌کنند. در مقابل این سیاست‌های دوگانه جهان غرب مدعی دموکراسی، مردم فلسطین سربلند و با مشت های خالی اما با ایمان به حقانیت خود ایستاده تا به جهانیان ثابت کنند و بگویند که مسأله فلسطین با این جنایت‌ها و گذشت زمان از بین نخواهد رفت.

روز قدس، روز نماد تقویت فرهنگ بی امان مبارزه با صهیونیسم جهانی و روز حمایت بی دریغ از مردم ستمدیده و رنج کشیده فلسطین و همه ملت‌های مظلوم و تحت ستم جهان می‌باشد. نیروی انتظامی ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک گویی منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین، حمایت راسخ خود را از آنان اعلام داشته و در کنار ملت بیدار و ولایتمدار غیور ایران با حضور گسترده در راهپیمایی جمعه سوم مرداد ماه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و باردیگر انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی به گوش جهانیان می‌رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها