يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۱۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
از پیراهن جدید باشگاه رم برای استفاده از بازیکنان این تیم برای فصل 2015-2014 بطور رسمی رونمایی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری آنسا مسئولان باشگاه آ اس رم از پیراهن جدید این باشگاه که طراحی آن الهامی از لباس‌های 60سال گذشته این باشگاه است بطور رسمی رونمایی شد.

زمینه این پیراهن سفید بوده که روی آن یک نوار به رنگ زرد و قرمز بصورت مورب از شانه سمت چپ به سمت لبه راست لباس طراحی شده است. این پیراهن جدید توسط اسپانسر این باشگاه طراحی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها