يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۴۰۴
زمان انتشار: ۰۳:۵۹     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
قاسم دهنوی هنوز هم بابت اتفاقاتی که در پرسپولیس برایش رخ داد، از مدیران باشگاه و علی دایی دلخور است. این بازیکن مدعی است که مشکلات اخیر این تیم هم به خاطر نفرین هایی است که پشت سرش وجود دارد.

دهنوی در گفت و گو با سایت فوتبال ایران می گوید: «شنیده ام که این اوخر چه مشکلاتی برای پرسپولیس پیش آمده است.دلم برای این تیم می سوزد چون چوب اشتباهات مدیرانش را می خورد. چرا باید بازیکنی مثل من که با آن همه دبدبه و کبکبه به پرسپولیس پیوست، با آن شرایط از این تیم جدا می شد؟ هنوز هم که هنوز است برای رسیدن به پولم در حال زنگ زدن به این و آن هستم.»

این بازیکن در ادامه خاطر نشان می کند: «پرسپولیس و استقلال دو باشگاهی هستند که از سوی نهاد های دولتی حمایت هم می شوند اما همیشه درحال پر کردن چاله هایشان هستند و هیچ وقت هم مشکلات شان پایانی ندارد. چرا؟ چون حق خیلی ها در این دو تیم خورده می شود و با خیلی ها برخورد های بدی می شود و به همین خاطر هم ناله و نفرین پشت این دو تیم است.»

او تاکید می کند: «همان زمان که قراردادم با پرسپولیس امضا شد، به من چک مدت دار تحویل دادند اما حالا مدعی اند که وجه نقد به من داده اند، آن هم بر اساس برگه ای که آن را به اسم چیز دیگری امضا کردم. این اصلا در شان باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نیست. در هر صورت دیگر به پرسپولیس و اتفاقاتش فکر نکنم بهتر است چون بازیکن ذوب آهن هستم و باید حواسم معطوف به این تیم باشد.»

دهنوی در خصوص اینکه برای فصل جدید چه هدفی را دنبال می کند می گوید: «فصل گذشته شرایطی پیش آمد که از روزهای خوبم دور شدم. حالا به یک تیم بی حاشیه آمده ام. به تیمی که در آن آرامش دارم و راحتم. با این شرایط خیلی زود می توانم به روزهای خوبم بازگردم و نشان بدهم که مشکل از من نبود و همان بازیکن دو فصل پیش هستم. هدف اصلی ام بازگشت به دوران اوجم است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها