يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۷۲۰
زمان انتشار: ۰۲:۱۷     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
قرار گرفتن 50 مکان مذهبی در موصل در فهرست تخریب گروهک داعش و کشف دو خودرو بمبگذاری شده در واسط از مهمترین اخبار امنیتی عراق است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: قرار گرفتن 50 مکان مذهبی در موصل در فهرست تخریب گروهک داعش و کشف دو خودرو بمبگذاری شده در واسط از مهمترین اخبار امنیتی عراق است.

به گزارش شبکه السومریه، یک منبع امنیتی در استان نینوا اعلام کرد: بیش از 50 ضریح و مسجد در شهر موصل در فهرست گردان موسوم به تخریب قبور و مزارها وابسته به داعش وجود دارد و اعضای این گردان قصد دارند که این اماکن که برجسته ترین آنها قبر ادریس پیامبر(ع)، مسجد ائمه التسعه(امامانی که از نسل امام حسین(ع) هستند)، مسجد پاشا را تخریب کنند. آنها قصد دارند که این اماکن را یکی پس از دیگری تخریب کنند.

از سوی دیگر سعد معن سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد گفت: طرح امنیتی محکمی ویژه عید فطر آماده شده است که شامل حمایت از تفریحگاه ها،بازارها و اماکن پارک خودروها است.

وی افزود: بر اساس این طرح از عبور و مرور خودروها و موتور سیکلتهایی که پلاک ندارند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

در استان واسط سرتیپ قاسم راشد زوید رئیس پلیس این استان از کشف دو خودرو بمبگذاری شده با 120 کیلو ماده منفجره که تروریستها قصد انفجار آن در ایام عید فطر را داشتند خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها