يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۸۹۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۴     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،امير عابديني در حاشيه جلسه امروز هيأت رئيسه سازمان ليگ در خصوص اين جلسه گفت: اين جلسه در بخش اول درباره حق پخش تلويزيوني صحبت شد و قرار شد کفاشيان نامه‌اي را در همين رابطه فردا براي صدا و سيما ارسال کند تا براي فصل 93-94 قرارداد جديدي به امضا برسد. البته فقط يک خريدار اين بازي‌ها که همان صدا و سيماست وجود دارد و به نفع آنهاست که اين اتفاق با تعامل رخ دهد. رقم جهاني حق پخش 60 ميليون دلار است که حدود 180 ميليارد تومان مي‌شود و ما هم تقريبا همين مبلغ را درخواست کرديم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در اين جلسه همچنين آئين‌نامه‌اي تصويب شد تا جرائم نقدي سنگين و جرائم نقل و انتقالاتي براي متخلفان فصل نقل و انتقالات صورت بگيرد. الان قراردادهايي مطرح شده که باعث وهن به شعور مردم به حساب مي‌آيد و نبايد قراردادها به گونه‌اي باشد که اخلاق فوتبالي را به هم بريزد. سه باشگاه قراردادهايي بستند که آنها را نمي‌توانيم قبول کنيم.

عابديني اظهار داشت: در قرارداد يک بازيکن آمده که اگر مربي رفت او هم مي‌تواند قراردادش را فسخ کند که اين موضوع در ادبيات فوتبال جايي ندارد و يا باشگاهي ارقامي مي‌گذارد که مبنايي ندارد به طوري که به يک بازيکن اين حق داده شده که حتي در تمرينات شرکت نکند و بايد اين قراردادهاي ناسالم اصلاح شود.

وي ادامه داد: ما قانونمند هستيم اما نمي‌توانيم در ساختار باشگاه‌ها دخالت کنيم. شايد يک باشگاه بخواهد همه سقف بودجه‌اش را به يک نفر بدهد که در آن صورت بايد به هيأت مديره يا مجمع خود پاسخ دهد اما طبق گفته فيفا بايد دخل و خرج باشگاه به هم بخورد.

مديرعامل اسبق باشگاه پرسپوليس و داماش گيلان درباره بازيکناني که کارت‌هاي پايان خدمت جعلي دارند، خاطرنشان کرد: کارت‌هاي اين بازيکنان جعلي نيست بلکه نوع احراز هويت آنها ايراد داشته که منتظر هستيم اين موضوع هم مشخص شود و بعد با بازيکنان برخورد کنيم اما اين‌طور نيست که همه آنها را به يک تيم نظامي بدهيم. البته فولاد خوزستان جريمه نمي‌شود چون مقصر اين ماجرا نيست.

عابديني در پايان اظهار داشت: با باشگاه‌هايي که بيشتر از سقف بودجه‌شان هزينه کنند، برخورد مي‌کنيم اما نوع هزينه آنها را ما نمي‌توانيم ايراد بگيريم و اين مجمع يا هيأت مديره آن باشگاه است که مي‌تواند به آن ورود کند اما اگر بخواهيد شفاف بگويم بايد بگويم که باشگاه‌هايي که زير نظر وزارت ورزش و جوانان هستند بيشترين تخلف را دارند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها