کد خبر: ۲۳۸۹۰۱
زمان انتشار: ۲۲:۱۳     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،قوه قضاییه با مبلغی که حمید استیلی و دوستانش برای در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه راه آهن ، از اموال بابک زنجانی کنار گذاشته‌اند، مشکل دارد و این شاید منجر ‌به کنار کشیدن حمید استیلی و همچنین دوستانش از اداره باشگاه راه‌آهن شود!

با توجه به فرصت کمی که تا شروع لیگ ‌برتر باقی ‌مانده راه آهن از جدول بازی‌ها کنار گذاشته می‌شود و آخرین تیم سقوط‌کننده به لیگ یک یعنی فجر‌سپاسی به لیگ‌ برتر بازخواهد گشت. البته به نظر می‌رسد وقوع این اتفاق کمی دور از ذهن است و در لحظه آخر همه چیز حل خواهد شد اما اگر بنا بر هر دلیلی راه‌آهن از جدول بازی‌ها کنار گذاشته شود، فجر‌سپاسی به لیگ‌ برتر می‌آید، تیمی که آماده نیست و با این وضعیت در لیگ ‌برتر شرکت کند به سرعت به لیگ یک باز خواهد گشت! فجر‌سپاسی هنوز در کش و قوس انتخاب سرمربی به سر می‌برد و هنوز تمرینات خود را آغاز نکرده است.

گزینه‌های مد‌نظر فجر‌سپاسی برای مربیگری محمد عباسی و علی‌اصغر کلانتری هستند. محمد عباسی یک بار برق شیراز را از لیگ یک به لیگ ‌برتر برد و یک بار هم مانع سقوط این تیم شد. علی‌اصغر کلانتری هم سبب صعود فجر‌سپاسی از لیگ یک به لیگ‌ برتر شد. البته هیچ بعید نیست در صورت کنار گذاشتن راه‌آهن از لیگ‌ برتر، فجر‌سپاسی با گرفتن فورجه چند هفته‌ای، خود را برای حضور در فصل جدید بازی‌ها مهیا کند. در فوتبال به خصوص فوتبال ایران وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می‌رسد. قرار است روز سه‌شنبه سازمان لیگ ‌برتر در این زمینه تصمیم‌گیری کند…

اگر تا سه‌شنبه تکلیف راه‌آهن مشخص نشود
فجرسپاسی به لیگ برتر برمی‌گردد!

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ اعلام کرد در صورتی که تکلیف باشگاه راه آهن طی روزهای آینده مشخص نشود، فجرسپاسی جای این تیم را در لیگ برتر می‌گیرد. تاج در همین خصوص گفت: «باشگاه راه‌آهن تا روز سه‌شنبه مهلت دارد تکلیف خود را برای حضور در مسابقات لیگ روشن کند. در صورتی که تا این روز تکلیف راه‌آهن مشخص نشود، به لیگ یک رفته و فجرسپاسی جای آن را در لیگ برتر می‌گیرد.» دادستانی تهران اعلام کرده باشگاه راه‌آهن باید از طریق مزایده واگذار شود و انتقال اخیر این باشگاه به بخش خصوصی قانونی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها