يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۲۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
پس از رحمتی، اولادی، نکونام و موسوی حالا باید منتظر بود تا هافبک مازاد آبی ها به زودی صحبت های جنجالی اش را مطرح كند.
 این روزها مد شده هر بازیکنی که از استقلال جدا می‌شود، شروع به مصاحبه علیه سرمربی این تیم و اطرافیانش می‌کند و دست به افشاگری می‌زند.

 

همان‌گونه که مستحضرید، ابتدا سیدمهدی رحمتی شروع به مصاحبه کرد و بحث دلخوری امیر قلعه‌نویی از اشک ریختن سنگربان فعلی پیکان برای مرحوم ناصر حجازی را پیش کشید.

 

سپس مهرداد اولادی مسائل دیگری را مطرح کرد و در ادامه جواد نکونام در مصاحبه‌ای توفانی اتهامات سنگینی را به اطرافیان امیر قلعه‌نویی وارد کرد.

 

مصاحبه‌ای که با تایید سیدایمان موسوی، بازیکن سابق استقلال و دفاع وی از جواد نکونام همراه شد تا هر چه بیشتر سرمربی آبی‌ها را وارد بحران و چالش جدیدی کند.

 

حالا شنیده می‌شود احمد جمشیدیان، هافبک مازاد (!) استقلال هم قصد دارد در یک مصاحبه جنجالی خیلی چیزها را افشا کند. گویا این بازیکن منتظر است تکلیفش مشخص شود و سپس اقدام به مصاحبه کند و ...

 

فقط این وسط مانده‌ایم که چرا این دوستان پس از جدایی از استقلال زبانشان باز می‌شود؟ و اگر هم چیزکی بوده به چه دلیلی در زمان حضور در استقلال آقایان سکوت می‌کردند؟!

رادنیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها