أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۵۱۵
زمان انتشار: ۰۰:۲۵     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قوه قضائیه باید بدون هیچ اغماضی قانون را درباره مهدی هاشمی و سایر افراد فعال در فتنه ۸۸ اجرا کند و این توقع ملت ایران از قوه قضائیه است و در این ماموریت خود نیز تسلیم جوسازی‌های و تماس‌های تلفنی نشود.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم،  با اشاره به برگزاری دادگاه مهدی هاشمی، با بیان اینکه انتظار ما از قوه قضائیه این بوده که پیش از این این دادگاه را برگزار می‌کرد، گفت: توقع ملت ایران از قوه قضائیه اجرای عدالت است و برای او فرقی نکند که متخلف چه کسی است، چه پسر شخصیت اول کشور باشد چه از بین مردم عادی باشد.
 
وی افزود: قوه قضائیه باید بدون هیچ اغماضی قانون و عدالت را درباره مهدی هاشمی و سایر افراد فعال در فتنه 88 اجرا کند و این توقع ملت ایران از قوه قضائیه است و در این ماموریت خود نیز تسلیم جوسازی‌های، تماس‌های تلفنی و فشارهای بیرونی نشود.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه افراد دخیل در فتنه 88 مجرم‌ هستند و آنها در برابر نظام، ولایت و مردم ایستادند و بزرگترین جرم را مرتکب شده‌اند، افزود: مهدی هاشمی و امثال مهدی هاشمی‌ها در این راستا بزرگترین اتهامات را به گردن دارند و باید قوه قضائیه در این زمینه با جدیت برخورد کند و از سفارشات و فرزند شخصیت سیاسی بودن هیچ هراسی نداشته باشد و بداند که ملت ایران از آنها (قوه قضائیه) حمایت خواهد کرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: توقع من از قوه قضائیه هم به عنوان یک شهروند معمولی و هم به عنوان نماینده مردم این است که اینگونه پرونده‌ها را تعیین تکلیف کند و سرعت عمل از خود نشان دهد و  بدانند که اگر درست عمل کنند مردم نیز پشت تصمیم آنها خواهند بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها