يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۸۴۱
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،حمید جاسمیان پیشکسوت پرسپولیس پس از اتفاقات جشن پیراهن پرسپولیس و ترک مراسم گفت: با توجه به درخواست آقایان پیشکسوتانی مانند من، درخشان، پنجعلی و خیلی دیگر از بزرگانی که برای پیراهن پرسپولیس بدون ادعایی عرق ریختند به این مراسم دعوت شدیم اما دوست دارید بدانید چه کسانی همه‌کاره مجلس می‌شوند؟

افرادی به نام اکبر عبدی و لاله اسکندری یا بهنوش بختیاری. دلیلش را می‌دانید چون امثال من جاسمیان بدبخت هستیم. تقدیر از پیشکسوتان می‌ماند برای دور ورزشگاه شیرودی آن هم با یک نمایش!

او در پاسخ سؤالی در خصوص غیبت علیرضا رحیمی در این مراسم نیز گفت: خدا پدر و مادر رحیمی را بیامرزد؛ چرا باید به این جلسه می‌‌آمد؟ آقای رحیمی می‌دانست که چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد. باور کنید رحیمی به من زنگ زد و از اتفاقات پیش آمده ناراحت بود. آقایان مجری‌ای آورده‌اند که نمی‌داند فوتبال چیست؟ بهتر نبود مجری‌ای می‌آمد که چهار پیشکسوت را می‌شناخت؟ وقتی آقای خادم برای این باشگاه به عنوان یک کشتی‌گیر تصمیم می‌گیرد و هیأت مدیره را انتخاب می‌کند همین می‌شود. اسپانسر جولان می‌دهد و می‌خواهد برای مدیرعامل تعیین تکلیف کند. پس ما نباید انتظار داشته باشیم که آقای خادم انتخابی از این بهتر داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها