کد خبر: ۲۳۹۹۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری  درباره مساله ماهواره‌ها و فیلترینگ تصریح کرد: من مساله استفاده از ماهواره را صددرصد خلاف قانون می‌دانم ولی متاسفانه کار عملی بر روی آن انجام نشده است.

ماهواره برخانواده‌ها تاثیر بسیار بدی گذاشته و حرمت‌های بین اعضای خانواده را به سرعت می‌شکند و به بد حجابی و بی‌حجابی بسیار دامن زده و هیچ برخوردی هم با آن نمی‌شود.

به گزارش دانا، اکرمی ادامه داد: هیچ‌کس نمی‌خواهد خودش را درگیر مساله فرهنگ و عفاف و حجاب کند؛ در قانون عفاف و حجاب که سال 84 به وزیر ارشاد و وزیر کشور ابلاغ شد 20 دستگاه مسؤول پیگیری‌های لازم هستند ولی متاسفانه اراده جدی در این باره تاکنون وجود نداشته است.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوالی درباره روابط دولت و مجلس و نوع برخورد مجلس در قبال دولتمردان، بیان داشت: عملکرد مجلس با دولت معمولی و خوب بوده است. مجلس متشکل از 290 انسان است که هرکدام در تفکرات خودشان مستقل از دیگری هستند و نظرهای متفاوت دارند چرا که سلیقه هر فرد متفاوت است. وی افزود:‌ البته روابط بین دولت و مجلس نوساناتی دارد که این هم قابل قبول و امری معمول است اما به طور کلی روابط دولت و مجلس معمولی و عالی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها