أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۹۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
دروازه بان تیم فوتبال پیکان برای دومین سال متوالی در یکی دروازه گل لایی دریافت کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام،بايد گفت که دروازه جنوبي ورزشگاه فولاد شهر اصفهان اصلا براي مهدي رحمتي خوش يمن نيست و به نوعي وي را طلسم کرده است.

 

رحمتي علاوه بر اينکه در بازي مقابل سپاهان فرصت گلزني دوباره‌اي به وريا غفوري داد يک آمار جالب ديگر هم از خودش به جا گذاشت و براي دومين سال متوالي در دروازه جنوبي ورزشگاه فولادشهر يک گل بد و به اصطلاح لايي خورد تا سوژه را به دست هواداران سپاهان بدهد.

 

اين دروازه بان در هفته نهم فصل گذشته هم در بازي استقلال مقابل ذوب آهن در همين دروازه يک گل لايي با ضربه سر مهدي رجب زاده دريافت کرد و به فاصله کمتر از يکسال باز هم به همين سبک و سياق دروازه‌اش را به روي جواهير سوکاي باز شده ديد تا همين مسئله عاملي براي کري خواني او و هواداران سپاهان شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها