کد خبر: ۲۴۰۵۵۱
زمان انتشار: ۲۲:۱۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 و 30 دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

* در تمرین امروز بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال، سید سعید افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال، منصور پورحیدری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و رضا رجبی حضور داشتند. محمود بابایی، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال و محمد نوری‌فر مدیررسانه‌ای تیم فوتبال این باشگاه از دیگر حاضران در تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

* هنگامی که امیر قلعه نویی وارد زمین شد به سمت بهرام افشارزاده رفت و با او خوش‌وبش گرمی کرد. سرمربی استقلال از مدیرعامل باشگاه خواست که به وسط زمین بیاید تا برای بازیکنان صحبت کند.

*‌ قلعه نویی که افشارزاده را به داخل زمین آورده بود ابتدا خودش شروع به صحبت کردن کرد و به بازیکنان گفت: من دشمن زیاد دارم و شما به خوبی این مسئله را می‌دانید! مطمئن باشید اگر بازیکنی را در روز آخر از استقلال کنار گذاشتم فقط به خاطر این تیم بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: تمام مسئولان باشگاه استقلال از جمله آقای افشارزاده که در اینجا حضور دارد در تلاش هستند به وعده‌هایی که دادند، عمل کنند. از شما می‌خواهم که جواب تلاش‌های مسئولان را بدهید تا به کمک خدا و اهل بیت بتوانیم جوابگوی مردم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد:‌ وقتی افشارزده را دیدم ناخودآگاه یاد قریب (مدیرعامل پیشین استقلال)‌ افتادم.

قلعه نویی همچنین افزود: آقای افشارزاده پیش از بازی با راه‌آهن قول پاداش داده بود و امروز به تمرین آمده تا به وعده‌اش عمل کند.

*‌ بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز رو به بازیکنان کرد و گفت: همه تلاش مجموعه استقلال این است که شما بتوانید در آرامش کارهای خود را پیش ببرید. سعی ما این است که دغدغه‌ای نداشته باشید و بتوانید بازی‌هایی انجام دهید که مردم از شما انتظار دارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان صحبت‌های خود از بازیکنان خواست تا به خاطر پیروزی مقابل راه‌آهن دست بزنند.

پس از پایان صحبت‌های افشارزاده، آندرانیک تیموریان به سمت مدیرعامل باشگاه استقلال رفت و او را در آغوش گرفت. همچنین افشارزاده دقایقی با هافبک ملی‌پوش تیم استقلال صحبت کرد.

* تمرین امروز آبی‌پوشان حدود 100 نفر تماشاگر داشت که 20 نفر از آنها را گروهی از بچه‌های مدرسه فوتبال تشکیل می‌دادند. آنها به تشویق تمامی بازیکنان استقلال پرداختند.

* پژمان نوری، هافبک شمالی تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز تمرین به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* محور تمرین امروز آبی‌پوشان دویدن دور زمین، بازی آقا وسط و کار با توپ و انجام کارهای تاکتیکی بود.

* کرار جاسم، بازیکن عراقی استقلال به همراه فرزندش که لباس یکدست قرمز پوشیده بود در تمرین حضور یافت.

* امید ابراهیمی به همراه حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی غایبان تمرین امروز استقلال بودند.

* هوادارانی که در تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند در خصوص صحبت‌های امیر عابدینی با خبرگزاری تسنیم صحبت می‌کردند و معتقد بودند که پرسپولیس خیلی زود با این صحبت‌ها وارد حاشیه شده است.

* روی یکی از سکوهای زمین شماره دو بنری نصب شده بود که روی آن نوشته شده بود عشق است سلمان کازرون!

* داسیلوا، دروازه‌بان برزیلی استقلال پس از صحبت با مسئولان و مربیان تیم محل تمرین آبی‌پوشان را ترک کرد و در مراحل آماده‌سازی تیم حضور نیافت.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال خوزستان می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها