کد خبر: ۲۴۰۶۰۰
زمان انتشار: ۲۳:۰۹     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
تمرين امروز تيم فوتبال استقلال از ساعت 18 و 30 دقيقه در زمين شماره دو ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنيم، در تمرين امروز بهرام افشارزاده مديرعامل باشگاه استقلال، سيد سعيد افجه‌اي سخنگوي باشگاه استقلال، منصور پورحيدري عضو هيئت مديره باشگاه استقلال و رضا رجبي حضور داشتند. محمود بابايي، مدير روابط عمومي باشگاه استقلال و محمد نوري‌فر مديررسانه‌اي تيم فوتبال اين باشگاه از ديگر حاضران در تمرين امروز آبي‌پوشان بودند.

* هنگامي که امير قلعه‌نويي وارد زمين شد به سمت بهرام افشارزاده رفت و با او خوش‌وبش گرمي کرد. سرمربي استقلال از مديرعامل باشگاه خواست که به وسط زمين بيايد تا براي بازيکنان صحبت کند.

*‌ قلعه‌نويي که افشارزاده را به داخل زمين آورده بود ابتدا خودش شروع به صحبت کردن کرد و به بازيکنان گفت: من دشمن زياد دارم و شما به خوبي اين مسئله را مي‌دانيد! مطمئن باشيد اگر بازيکني را در روز آخر از استقلال کنار گذاشتم فقط به خاطر اين تيم بود.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هايش اظهار داشت: تمام مسئولان باشگاه استقلال از جمله آقاي افشارزاده که در اينجا حضور دارد در تلاش هستند به وعده‌هايي که دادند، عمل کنند. از شما مي‌خواهم که جواب تلاش‌هاي مسئولان را بدهيد تا به کمک خدا و اهل بيت بتوانيم جوابگوي مردم باشيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد:‌ وقتي افشارزده را ديدم ناخودآگاه ياد قريب (مديرعامل پيشين استقلال)‌ افتادم.

قلعه‌نويي همچنين افزود: آقاي افشارزاده پيش از بازي با راه‌آهن قول پاداش داده بود و امروز به تمرين آمده تا به وعده‌اش عمل کند.

*‌ بهرام افشارزاده، مديرعامل باشگاه استقلال نيز رو به بازيکنان کرد و گفت: همه تلاش مجموعه استقلال اين است که شما بتوانيد در آرامش کارهاي خود را پيش ببريد. سعي ما اين است که دغدغه‌اي نداشته باشيد و بتوانيد بازي‌هايي انجام دهيد که مردم از شما انتظار دارند.

مديرعامل باشگاه استقلال در پايان صحبت‌هاي خود از بازيکنان خواست تا به خاطر پيروزي مقابل راه‌آهن دست بزنند.

پس از پايان صحبت‌هاي افشارزاده، آندرانيک تيموريان به سمت مديرعامل باشگاه استقلال رفت و او را در آغوش گرفت. همچنين افشارزاده دقايقي با هافبک ملي‌پوش تيم استقلال صحبت کرد.

* تمرين امروز آبي‌پوشان حدود 100 نفر تماشاگر داشت که 20 نفر از آنها را گروهي از بچه‌هاي مدرسه فوتبال تشکيل مي‌دادند. آنها به تشويق تمامي بازيکنان استقلال پرداختند.

* پژمان نوري، هافبک شمالي تيم فوتبال استقلال پيش از آغاز تمرين به تمرينات اختصاصي پرداخت.

* محور تمرين امروز آبي‌پوشان دويدن دور زمين، بازي آقا وسط و کار با توپ و انجام کارهاي تاکتيکي بود.

* کرار جاسم، بازيکن عراقي استقلال به همراه فرزندش که لباس يکدست قرمز پوشيده بود در تمرين حضور يافت.

* اميد ابراهيمي به همراه حنيف عمران‌زاده و اميرحسين صادقي غايبان تمرين امروز استقلال بودند.

* هواداراني که در تمرين آبي‌پوشان حضور داشتند در خصوص صحبت‌هاي امير عابديني با خبرگزاري تسنيم صحبت مي‌کردند و معتقد بودند که پرسپوليس خيلي زود با اين صحبت‌ها وارد حاشيه شده است.

* روي يکي از سکوهاي زمين شماره دو بنري نصب شده بود که روي آن نوشته شده بود عشق است سلمان کازرون!

* داسيلوا، دروازه‌بان برزيلي استقلال پس از صحبت با مسئولان و مربيان تيم محل تمرين آبي‌پوشان را ترک کرد و در مراحل آماده‌سازي تيم حضور نيافت.

تيم فوتبال استقلال در چارچوب هفته دوم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم استقلال خوزستان مي‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها