کد خبر: ۲۴۰۸۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
داور بین المللی فوتبال کشورمان با انتقاد از محسن قهرمانی گفت: کار او مصداق کار پرسپولیسی‌ها در قبال خودش بود.
به گزارش پایگاه 598،علیرضا فغانی درباره اظهارات محسن قهرمانی مبنی بر اینکه در کلاس پیش از فصل برای نشان دادن کار تیمی، فیلم غیراخلاقی برای داوران پخش شده، اظهار داشت: خیلی تلاش کردم که قهرمانی در کلاس‌ها شرکت کند اما این اتفاق نیفتاد. خودم با محسن قهرمانی برای شرکت در این کلاس‌ها تماس گرفتم اما هر چقدر تلاش کردم که او در کلا‌سها حضور داشته باشد، این اتفاق نیفتاد.

 

وی با بیان اینکه «هیچ فیلم و چیز غیراخلاقی در کلاس‌های داوری ندیدم»، تصریح کرد: از قهرمانی ناراحتم که این صحبت‌ها را انجام داد. اگر قهرمانی مدعی بود که چنین اتفاقی افتاده، چرا این موضوع را در رسانه‌ها مطرح کرد؟ این کار قهرمانی مصداق کار پرسپولیسی‌ها در قبال خودش بود که به جای پیگیری مسئله قهرمانی از طریق فدراسیون و کمیته داوران به رسانه‌ها انتقال دادند. کاری که قهرمانی کرد مثل کار پرسپولیسی‌ها بود.

 

داور بین‌المللی کشورمان با تاکید بر اینکه قهرمانی اشتباه پرسپولیسی‌ها را در قبال خودش انجام داد، افزود: من هیچ چیز غیر اخلاقی در کلا‌س‌ها ندیدم. کاری که قهرمانی انجام داد، غیر اخلاقی بود. از او بعید بود که وقتی همه در حال زدن جامعه داوری هستند، چنین صحبت‌هایی مطرح کند.

 

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها