کد خبر: ۲۴۲۷۳۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۲     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، تيم فوتبال يوونتوس فصل گذشته در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا از دور رقابت‌ها حذف شد ولي مهاجم بلندقامت بانوي پير بر اين باور است که قهرمان سري A ايتاليا مي‌تواند با ماسيميليانو آلگري، سرمربي جديدش در فصل جديد اين رقابت‌ها خوش بدرخشد.

به نقل از تسنيم، فرناندو يورنته در گفت‌و‌گو با روزنامه ايتاليايي «توتو اسپورت» گفت: به نظرم يوونتوس متعلق به گروهي است که مي‌خواهند در ليگ قهرمانان اروپا بجنگند. بايد تمام سعي‌مان را به کار بگيريم، هرچند کار خيلي دشواري در پيش خواهيم داشت.

اين مهاجم 29 ساله يادآور شد: سال گذشته چه کسي فکرش را مي‌کرد اتلتيکومادريد تا آستانه قهرماني اين رقابت‌ها پيش برود. در فوتبال هر اتفاقي ممکن است رخ دهد پس سخت تلاش مي‌کنيم تا فصل فوق‌العاده‌اي را تجربه کنيم. بايد رؤيايي را که در سر داريم، باور داشته باشيم.

وي افزود: سال گذشته زماني که به يوونتوس ملحق شدم در ابتدا شرايط برايم کمي دشوار بود. در چند ماه نخست به سيستم کاري آنتونيو کونته در اين تيم عادت نداشتم. پس از آن هم در اردوي يوونتوس در کمپ تمريني چاتيلون مريض شدم و از لحاظ روحي کمي اُفت کردم. در کل توانستم فصل را با 18 گل‌زده به پايان برسانم که فکر مي کنم آمار خوبي باشد.

مهاجم اسپانيايي بيانکونري در پايان خاطرنشان کرد: اميدوارم اين فصل عملکرد بهتري داشته باشم و موقعيت‌هاي بيشتري در بازي‌ها نصيبم شود. هواداران بايد به اين تيم يوونتوس ايمان داشته باشند، چون حالا تيمي قوي‌تر هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها