کد خبر: ۲۴۳۶۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
هافبک مشهدی پرسپولیس گفت: «اگر فقط به خاطر پول می خواستم بروم، فصل پیش که از دیناموکیف پیشنهاد داشتم، می‌رفتم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رضا حقیقی از اینکه باشگاه مطالبات او را پرداخت نکرده، حسابی شاکی است و تصمیم گرفته این تیم را ترک کند. او به سؤالات مطرح شده این‌گونه پاسخ داد:

 

* پرسپولیس خوب بازی نکرد اما برد!

- بله، ما خوب بازی نکردیم، مخصوصاً در نیمه اول که دلیلش را نفهمیدم. با این حال بازی را بردیم و خدا را شکر از زیر فشار انتقادات خارج شدیم.

 

* چرا پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند؟

- ما در بازی اول بد کار نکردیم و در اهواز هم زمین نامناسب بود و شرایط آب و هوا هم تعریفی نداشت. بعد از آن یکسری مشکلات حاشیه‌ای در تیم به وجود آمد که باعث شد بچه‌ها حسابی تحت فشار قرار بگیرند. در چنین شرایطی هم نمی‌توان خوب بازی کرد و خوب نتیجه گرفت.

 

* مثل اینکه از اوضاع و احوال باشگاه راضی نیستی.

- به هر حال وقتی هیأت مدیره با مدیریت باشگاه هماهنگ نیست و از سرمربی هم انتقاد می‌کنند، تیم از آرامش لازم برخوردار نخواهد بود. به خاطر همین مسائل دیگر قصد ماندن در پرسپولیس را ندارم.

 

* یعنی فقط به خاطر این حواشی قصد ترک پرسپولیس را داری و پیشنهاد قطری‌ها تو را وسوسه نکرده است؟

- مسائل حاشیه‌ای یک طرف قضیه است. اگر فقط به خاطر پول بود، فصل پیش که از دیناموکیف پیشنهاد داشتم، می‌رفتم. آن موقع به خاطر شرایط حساس پرسپولیس در تیم ماندم اما متأسفانه پولم را ندادند. الان نصف پول پارسال خود را نگرفته‌ام و از فصل جدید هم یک ریال دریافتی نداشته‌ام. در این شرایط حق بدهید که تصمیم به جدایی بگیرم.

 

* پیشنهاد قطری‌ها جدی است؟

- بله به زودی دعوت‌نامه باشگاه قطری به دست مدیریت باشگاه خواهد رسید و آن موقع می‌نشینیم و صحبت می‌کنیم. امیدوارم هر اتفاقی که به صلاح تیم و من است، رخ دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها