أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۶۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس شورای سالامی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان و در جریان رسیدگی به طرح استیضاح فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به وکلای ملت تذکر داد که در صندلی‌هایشان مستقر شوند.

نمایندگان مجلس از صبح امروز بررسی طرح استیضاح وزیر علوم را در دستور کار خود قرار دادند و به همین دلیل تعداد زیادی از اعضای کابینه از جمله اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و برخی وزرا و سایر اعضای هیات دولت به جز حسن روحانی رئیس‌جمهور در صحن خانه ملت حضور یافتند به همین دلیل وکلای ملت از ابتدای جلسه علنی در کنار صندلی دولتی‌ها و وزرا حضور یافتند.

بر همین اساس ابوترابی‌فرد در صحن علنی به نمایندگان تذکر داد که در صندلی‌هایشان مستقر شوند و گفت: کلیات مجلس با آرامش کامل به مباحث توجه دارد اما حضور نمایندگان مجلس مقابل جایگاه هیات رئیسه و در کنار صندلی نمایندگان دولت، می‌تواند آسیب‌رسان باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها