کد خبر: ۲۴۵۶۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، چلسی شب گذشته (شنبه) موفق شد در هفته‌ دوم لیگ برتر انگلیس با دو گل لسترسیتی را شکست دهد تا با شش امتیاز از دو دیدار و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گیرد.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پس از پیروزی تیمش برابر لسترسیتی در نشست خبری گفت: در نیمه نخست تنبل بودیم و در بین دو نیمه نیز به بازیکنانم گفتم که با این شکل بازی کردن نمی‌توانیم به پیروزی برسیم. در نیمه دوم بازی هجومی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. نیمه دوم توپ بیشتر در اختیار ما بود و توانستیم با مالکیت توپ و سرعت بالای بازی به گل برسیم. البته لسترسیتی تیم خیلی خوبی بود و در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما ما در نیمه دوم خیلی از آنها بهتر بودیم. دو گل به ثمر رساندیم. یک بار توپمان به تیر دروازه اصابت کرد و چند بار نیز دروازه‌بان حریف مانع از گل شدن تیم ما شد. ما در این دیدار شایسته برد بودیم.

سرمربی چلسی در ادامه گفت: تازه اول راه هستیم و باید خیلی کارها برای پیشرفت این تیم انجام دهیم. باید پیشرفت کنیم. نیمه نخست بازی با لسترسیتی نشان داد که می‌توانیم در بازی‌های آینده پیشرفت داشته باشیم.

سرمربی چلسی ادامه داد: این هفته‌ برنامه تمرینی تیمم را عوض کردم و آن هم به این خاطر بود که با ساعت بازی‌های لیگ برتر تطابق زمانی پیدا کنیم. نمی‌دانم که شرایط آب و هوایی باعث شده بود تا در نیمه نخست تنبل باشیم یا چیز دیگر اما هر چه بود در نیمه دوم نشان دادیم که به دنبال پیروزی هستیم. خیلی مهم است که در خانه امتیاز از دست ندهی؛و آن هم برابر تیم‌هایی که انتظار داری به پیروزی برسی. همه بازیکنانم از اهمیت این دیدار آگاه بودند. به آنها گفتم که برای پیروزی باید ریسک کرد و سه امتیا‌ز مسابقه را به دست آورد. خو‌شبختا‌نه توانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم و این بازی را با برد به پایان برسانیم.

فرناندو تورس شب گذشته حتی در بین نیمکت‌نشینان نیز دیده نشد تا شایعه جدایی او از آبی‌پوشان لندنی بیش از پیش به گوش برسد. البته ژوزه مورینیو نظر دیگری دارد و معتقد است این مهاجم اسپانیایی جایی نمی‌رود و در چلسی می‌ماند: می‌خواهم سه مهاجم در تیمم داشته باشم و به هیچ وجه نمی‌خواهم تورس را از دست بدهم. در بعضی از بازی‌ها تیمم را با دو مهاجم به میدان می‌فرستم و یک مهاجم را روی نیمکت می گذارم و در بعضی از بازی‌ها مجبورم با یک مهاجم در میدان حاضر شوم و یکی را روی نیمکت بگذارم. تنها دلیل حضور نداشتن تورس در روی نیمکتم همین مساله بود. ما در فصل نقل و انتقالات خیلی هوشمندانه عمل کردیم. مطمئنم که تورس در چلسی می‌ماند. من می‌خواهم او در تیمم بماند و برای به دست آوردن جایگاهش در ترکیب ثابت بجنگد. مطمئنم که او برای ما مفید خواهد بود. تورس یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است و این شرایط را درک می‌کند. البته این را هم باید بگویم که در ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر در هر هفته‌ سه بازی خواهیم داشت. در آن بازی‌ها همه چیز آسان‌تر است؛ چرا که همه بازیکنانتان بازی می‌کنند اما در حال حاضر که هفته‌ای یک بار بازی می‌کنیم هم برای مربی سخت است که بازی نکردن بازیکنانش را ببیند و هم برای خود بازیکن.

چلسی در هفته‌ سوم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه گودیسون پارک به دیدار اورتون برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها