کد خبر: ۲۴۵۶۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، میلان در فصل قبل رقابت‌های سری A نتایج کابوس‌واری را به دست آورد و بدترین عملکرد تاریخ خود را داشت. نه آلگری و نه سیدورف نتوانستند مانع از شکست های پیاپی روسونری شوند. الان سران میلان دست به دامان فیلیپو اینزاگی شده و امیدوار هستند که اینزاگی این تیم را به روزهای اوج برگرداند.

گنارو گاتوزو، هافبک سابق میلان معتقد است که اینزاگی می تواند میلان را به روزهای اوج برگرداند اما تیم او به جذب بازیکن بزرگ نیازمند است.

گاتوزو درباره ناکامی میلان در فصل قبل گفت: من عاشق میلان هستم چرا که خون این تیم در بدن من جاری است. وقتی در چند فصل اخیر شاهد ناکامی این تیم بودم بسیار حسرت خوردم. نمی خواهم تیم محبوبم را در این شرایط ببینم. دوست دارم میلان با اینزاگی به روزهای اوج برگردد. او می تواند میلان را بار دیگر قهرمان کند. سران میلان اگر می خواهند اینزاگی موفق شود باید در روزهای باقیمانده از فصل جابجایی تابستانی یک بازیکن بزرگ را جذب کنند تا جانشین ماریو بالوتلی در این تیم شود. اگر یک مهاجم خوب جذب شود، اینزاگی می تواند تیم را موفق کند. الان دیگر جدایی بالوتلی نهایی شده است و سران میلان باید جایگزین خوبی برای او پیدا کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها