کد خبر: ۲۴۵۷۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ملی‌پوش آرژانتینی به مسوولان باشگاه قهرمان اروپا اطلاع داده است که اولدترافورد را به دیگر مقاصد احتمالی ترجیح می‌دهد. اطمینان یونایتدی‌ها به قطعی شدن قرارداد با او رو به افزایش بود اما این قیمت‌گذاری برای آن‌ها تکان‌دهنده بوده است.

آن‌ها انتظار قیمتی تا حد ۵۶ میلیون یورو، نزدیک به ارقامی که هفته‌ی گذشته در مذاکرات رئال با پاری سن ژرمن مطرح شده بود، را داشتند. اما رئالی‌ها با آگاهی از نیاز مبرم منچستر یونایتد به عقد قرارداد با یک فوق‌ستاره قیمت او را افزایش داده‌اند.

این معامله هنوز پایان‌یافته نیست، اما حالا که یک هفته بیشتر به پایان پنجره‌ی نقل و انتقالات باقی نمانده است، یونایتدی‌ها زمان زیادی در اختیار ندارند تا مذاکرات را به سوی رقمی که به زعم خود قابل‌قبول‌تر می‌دانند پیش ببرند.

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید دی‌ماریا را بهترین شانس برای جبران مخارج تابستانه‌ی خود می‌بیند و علاوه بر آن، جدایی این بازیکن ۲۶ ساله امکان به خدمت گرفتن یک بازیکن غیراروپایی دیگر از جمله رادامل فالکائو را نیز برای آن‌ها ایجاد می‌کند. آن‌ها می‌دانند که یونایتد پول کافی را در اختیار دارد و می‌خواهند از این فرصت هر چه بیشتر بهره ببرند.

این انتقال سود عظیمی را برای رئال، که تنها ۲۰ میلیون پوند برای به خدمت گرفتن دی‌ماریا به بنفیکا پرداخته بود، به همراه خواهد داشت و همچنین با در نظر گرفتن دستمزد هفتگی ۱۸۰ هزار دلاری دی‌ماریا، هزینه‌ی هنگفتی روی دست منچستر یونایتد می‌گذارد. به علاوه این قرارداد رکورد نقل و انتقالات در بریتانیا را که به خرید ۵۰ میلیون پوندی فرناندو تورس از سوی چلسی مربوط است، خواهد شکست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها