کد خبر: ۲۴۵۷۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد از ساعت 19 امروز در حالی در ورزشگاه فولادشهر آغاز شده است که حدود 27 خبرنگار و عکاسی که برای پوشش خبری این دیدار راهی ورزشگاه فولادشهر شده بودند به خاطر حضور در مینی‌بوسی که گنجایش این تعداد را نداشت و جلوگیری از ادامه حرکت این مینی‌بوس توسط پلیس راه، دیرتر از موعد مقرر به ورزشگاه رسیدند. نکته قابل توجه اینکه پلیس پس از اعتراض خبرنگاران تنها به گرفتن مدارک راننده مینی‌بوس بسنده کردند و اجازه دادند تا مینی‌بوس به حرکت خود ادامه دهد. با این حال خبرنگاران به این موضوع اعتراض کرده و اعتقاد داشتند چرا باید یک مینی‌بوس که حدودا 15 نفر جا دارد تقریبا دو برابر ظرفیت از افراد را جابه‌جا کند.

به نقل از فارس، حدود 6 هزار نفر برای تماشای این دیدار در فولادشهر هستند.

* پس از مصدومیت شهاب گردان این گلر از روی سکوها بازی را نظاره‌گر است و مانند دیدار گذشته همچنان رحمان احمدی در درون دروازه سپاهان قرار دارد. مهدی امینی نیز به عنوان گلر دوم سپاهان در این دیدار معرفی شده است.

* حدود یکصد هوادار با لباس‌های فولاد با حضور در فولادشهر به تشویق تیم خود می‌پردازند.

* حمودی، کرمی و پریرا که سابقه حضور در فولاد را دارند قبل از آغاز مسابقه به سمت نیمکت این تیم رفتند.

* یک پیراهن بزرگ سپاهان پشت دروازه این تیم نصب شده است.

* همچنان موضوع خشک شدن رود زاینده‌رود طبق روال هفته‌های گذشته در ورزشگاه فولادشهر حرف اول را می‌زند به طوری که در این دیدار نیز برخی تماشاگران پلاکاردهایی را در دست خود گرفتند با این عنوان که زنده رود را زنده می‌خواهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها