امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۴۶۰۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، شکست ۵۰ میلیون پوندی چلسی نظر باشگاه‌هایی نظیر رم را به خود جلب کرده است، اما هر خریداری در پرداخت دستمزد هفتگی ۱۵۰ هزار پوندی به تورس مشکل خواهد داشت. بنا بر این مهاجم اسپانیایی از چلسی خواسته تا برای ترک این باشگاه، دو سال باقی‌مانده از قراردادش را تسویه کند، مبلغی که روی هم رفته ۱۶ میلیون پوند خواهد شد.

هر دو طرف نسبت به آینده‌ی تورس با ناامیدی مواجه اند ـ چلسی به خاطر امتناع تورس از پیشنهادهایی که برای انتقال می‌آید و تورس به خاطر نبود شانس‌های حضور در ترکیب اصلی. این بازیکن در پیروزی ۰-۲ تیم مورینیو برابر لستر روی نیمکت هم حضور نداشت. دیگو کاستا بازیکن جدید چلسی در میدان حاضر بود و شمایل محبوب آبی‌ها دیدیه دروگبا روی نیمکت قرار گرفته بود.

مورینیو به‌رغم بیرون گذاشتن تورس از ترکیب تیم تاکید کرد که به سه مهاجم در ترکیب تیم خود نیاز دارد. «من سه مهاجم در تیم می‌خواهم. گاهی می‌خواهم با دو مهاجم بازی کنم و یکی روی نیمکت داشته باشم. بعضی وقت‌ها یکی ممکن است محروم یا مصدوم باشد. یک مهاجم سوم مورد نیاز خواهد بود. من نمی‌خواهم فصل را بدون یک مهاجم سوم پیش ببرم. من معتقد ام او می‌ماند. من از او می‌خواهم بماند. او بازی خواهد کرد، گل خواهد زد، برای ما بسیار مفید خواهد بود. او یک پسر فوق‌العاده است، یک حرفه‌ای فوق‌العاده، پس مشکلی نیست. دیروز به بازیکنانم گفتم در این مقطع ما هفته‌ای یک بازی انجام می‌دهیم. آن‌ها ممکن است فکر کنند: «من بازی می‌کنم، من بازی نمی‌کنم، من انتخاب اول ام، من انتخاب دوم ام، من سوم ام.» اما هفته‌ی بعد این اوضاع به پایان می‌رسد. بعد از آن ما جام حذفی و لیگ قهرمانان را خواهیم داشت و هفته‌ای سه مسابقه انجام می‌دهیم. همه چیز ساده‌تر می‌شود، چون به همه‌شان بازی خواهد رسید. دلیل این که او امروز روی نیمکت نبود این است که من تصمیم گرفتم یک نیمکت متوازن متشکل از یک دفاع، یک دفاع کنار، یک هافبک دفاعی، یک هافبک هجومی، یک بال و یک مهاجم داشته باشم. گاهی من می‌توانم دو مهاجم روی نیمکت داشته باشم، گاهی نمی‌توانم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها