أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۵۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
هزينه ي نقل و انتقالات باشگاه هاي انگلستان به يک ميليارد و 52 ميليون يورو رسيد و در جايگاه اول پرهزينه ترين ليگ اروپا و جهان قرار گرفت. رده هاي بعدي به ترتيب به اسپانيا با 535 ميليون،ايتاليا با 327.8 ميليون ،آلمان با 315.2 ميليون و فرانسه با 126 ميليون يورو اختصاص يافت.
به گزارش "ورزش سه"، همچون فصل های گذشته در اسپانیا، بارسلونا و رئال مادرید با در اختیار گرفتن بازیکنانی چون خامس رودریگز(80 میلیون یورو)،لوییس سوارز(81 میلیون یورو) وتونی کروس با 25 میلیون یورو باز هم تیمهایی هستند که بیشترین هزینه را برای خرید بازیکنان مطرح انجام داده اند درحالیکه قهرمان فعلی لالیگا یعنی اتلتیکومادرید فقط با فروش مهاجمانی چون دیگو کاستا و داوید ویا توانسته ماریو مانژوکیچ را از بایرن و آنتوان گریزمان را از رئال سوسیه داد به خدمت بگیرد. در واقع پولی که از فروش بازیکن بدست آورده صرف خرید بازیکن کرده است.

در لیگ برتر جزیره منچستریونایتد با 189 میلیون یورو و به خدمت گرفتن شش بازیکن و از آن جمله فالکائو و دی ماریا بیشترین خرج را متحمل شده است تا موفقیت فصل اول حضور فان خال در این باشگاه تضمین شده باشد.در جایگاه دوم لیگ برتر البته لیورپولی قرار دارد که با مجموع 147.2 میلیون یورو بازیکنی همچون ماریو بالوتلی را به خدمت گرفته است.و بعد از سرخپوشان آنفیلد در انگلیس نوبت به چلسی میرسد که فابرگاس،دیگو کاستا ،کورتوا و فیلیپه لوییس را خریداری کرده است.

یک عضو شرکت تحقیقاتی دلویته که در اقتصاد فوتبال اروپا تخصص دارد در این باره میگوید:منابعی که باشگاه های لیگ برتر به لطف بهبود کلی قراردادهای پخش تلویزیونی در انگلیس به دست می آورند منبعی بزرگ در اختیار آنها میگذارد تا هر بازیکنی با هر میزان از درخشش و مطرح بودن را در اختیار بگیرند.هر باشگاه انگلیسی از امسال از حق پخش بازی های خود به موجب قراردادهای جدیدی که تا سه سال دیگر هم برقرار خواهند بود 31.5 میلیون یورو بیشتر نسبت به فصل پیش به دست می آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها