کد خبر: ۲۴۹۰۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
نجف نژاد:
عضو هيات مديره باشگاه استقلال مي گويد از سمت خود در اين باشگاه کنار نخواهد کشيد.
به گزارش "ورزش سه"، مقداد نجف نژاد در خصوص دلایل غیبتش در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: بنده به همراه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به مشهد سفر کرده ام تا جلساتی را با برخی از اعضای هیات دولت برگزار کنیم. این سفر به دستور رئیس مجلس بود و باید به مشهد سفر می کردم.

وی افزود: اتفاقا برخی از مواردی که از سوی بنده و نمایندگان مجلس با اعضای محترم هیات دولت مطرح شد، مباحث ورزشی بود که در صورت عملیاتی شدن می تواند کمک شایانی به ورزش کشور کند.

نجف نژاد در ادامه صحبت هایش خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی دوستان بدون توجه به اصل داستان ،موضوع برکناری یا کناره گیری مرا از هیات مدیره مطرح می کنند که به هیچ عنوان صحت ندارد.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص دلایل غیبت های متوالی اش در جلسات هیات مدیره گفت:قبل از این هم اعلام کردم که جلسات هیات مدیره استقلال با جلسات هفتگی کمیسیون برنامه و بودجه تلاقی دارم و به همین علت هم بنده مجبورم برخی اوقات غیبت کنم یا با تاخیر خودم را به جلسات برسانم.

نجف نژاد ادامه داد:چند بار از دوستان خواسته ام زمان جلسات را جابجا کنند اما تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده است. البته باید توجه داشته باشید که هیات مدیره استقلال 9 عضو دارد و غیبت بنده نیز چندان مهم نیست. البته در برخی موارد که نیاز به مشارکت باشد، حتما در جلسات شرکت می کنم.

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد:بنده به استقلال علاقه مند هستم و از مدتها قبل در کنار این تیم بوده ام. به هیچ عنوان قصد کناره گیری ندارم و می خواهم در این تیم باشم.

نجف نژاد در پایان عنوان داشت:بنده با توجه به سابقه ای که دارم، نسبت به حاشیه سازی هایی که علیه استقلال می شود آگاهی دارم و از این مسایل هرگز ناراحت نمی شوم. به هر حال مصایب کار کردن در باشگاه های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال همین موارد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها