کد خبر: ۲۴۹۲۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
اسطوره فوتبال آرژانتین نشان داد که هنوز از ستاره خط حمله تیم فوتبال منچسترسیتی که چندی پیش دختر وی را طلاق داد، کینه به دل دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، دیه‌گو مارادونا روز گذشته (دوشنبه) در سفری که به کرواسی داشت باز هم جنجال‌ساز شد. گزارش رسانه‌های محلی حاکی از آن است که اسطوره و سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین با حالتی غیرعادی و برافروخته از یکی از کلوپ‌های شهر دوبرونیک کرواسی خارج شده است که دلیل آن شنیدن نام سرخیو آگرو از زبان یکی از افراد حاضر در کلوپ بوده است.

آگرو، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی همسر پیشین، جیانیا دختر بزرگ دیه‌گو مارادونا بود که دو سال پیش از وی جدا شد و از همان زمان اسطوره آلبی‌سلسته از او کینه به دل گرفته است. این بار اما شدت ابراز این کینه بیش از هر وقت دیگر بود، چرا که مارادونا حالت عادی نداشت و هر دشنام و ناسزای رکیک ممکن را نثار داماد پیشین خود کرد و بارها و بارها این کار را تکرار کرد.

مارادونای 53 ساله برای تخلیه خشم خود یک بطری شیشه‌ای را به زمین کوباند و با مشت‌های گره کرده به آگرو ناسزا می‌گفت،‌ آنهم در حالی که اطرافیانش تلاش داشتند وی را آرام کنند. مارادونا که هفته گذشته برای شرکت در یک بازی خیریه در رم به اروپا سفر کرده بود، در ادامه این سفر که در بخشی از آن حتی با پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان هم دیداری داشت، سری به کرواسی زد و جنجال اخیر را به راه انداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها