کد خبر: ۲۴۹۳۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،روزنامه «دیلی‌میل» انگلیس گزارش داد شرکت خطوط هوایی «تُرکیش ایرلاینز» به احتمال فراوان اسپانسر جدید پیراهن چلسی خواهد شد، این در حالی است که قرارداد فعلی کمپانی کره‌ای «سامسونگ» در پایان فصل جاری با آبی‌پوشان لندنی به پایان خواهد رسید.

تُرکیش ایرلاینز چهارمین خطوط هوایی بزرگ اروپاست و در سال‌های اخیر اسپانسر تیم‌‎هایی همچون بارسلونا، منچستریونایتد و تیم ملی ترکیه بوده است. این ایرلاین ترکیه‌ای همچنین اخیراً از ورزشکاران سرشناسی همچون لیونل مسی و کوبی برایانت به عنوان چهره‌های تبلیغاتی خود استفاده کرده است. گفته می‌شود تُرکیش ایرلاینز حاضر است سالیانه 18 میلیون پوند به باشگاه چلسی بپردازد تا لوگوی خود را روی پیراهن آبی‌پوشان لندنی حک کند.

همکاری سامسونگ و چلسی به سال 2005 باز می‌گردد و قرارداد جدید طرفین هم در سال 2013 به امضا رسید. این کمپانی کره‌ای ولی تا آخرین لحظه شرایط را دنبال خواهد کرد تا در صورت امکان همچنان نام و لوگوی خود را روی پیراهن چلسی حفظ کند.

چلسی تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 300 میلیون پوند باکمپانی آدیداس به توافق رسید. به این ترتیب تا 10 سال آینده این کمپانی آلمانی وظیفه تولید پوشاک این تیم انگلیسی را بر عهده خواهد داشت.

حتی اگر چلسی با رقم 18 میلیون پوند با تُرکیش ایرلاینز به توافق برسد این تیم همچنان از حیث حق تبلیغ روی پیراهن از منچستریونایتد عقب خواهد بود، چرا که شیاطین سرخ برای حق تبلیع کمپانی خودروسازی «شورولت» روی پیراهن خود هر فصل 50 میلیون پوند دریافت می‌کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها