کد خبر: ۲۴۹۵۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به اینکه ایران هنوز فرصت دارد به آژانس درباره ۵ گام عملی پاسخ دهد گفت که مقامات ایران و آژانس تا اواخر سپتامبر دوباره دیدار می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به اینکه ایران هنوز فرصت دارد به آژانس درباره ۵ گام عملی پاسخ دهد گفت که مقامات ایران و آژانس تا اواخر سپتامبر دوباره دیدار می‌کنند.

به گزارش رویترز، علیرغم پایان یافتن مهلت آژانس به ایران نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که ایران هنوز فرصت دارد به نگرانیهای آژانس درباره برنامه هسته‌ای خود پاسخ دهد.

نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که ایران به طور کامل پنج اقدام شفاف‌سازی هسته‌ای را تا 25 آگوست را همانطور که با آژانس توافق کرده بود، اجرا نکرده است و بخشی از آن به دلیل «پیچیدگی» موضوعات موجود می‌باشد.

نجفی به خبرنگاران گفت: مقامات آژانس و ایران به زودی و احتمالا تا پایان ماه سپتامبر دوباره دیدار خواهند کرد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش سه ماهه خود ضمن تایید همکاریهای ایران با آژانس اعلام کرد که ایران هنوز به بعضی از سوالات آژانس در قالب توافقات انجام شده میان 2 طرف پاسخ نداده است.

در همین زمینه یک دیپلمات آژانس به رویترز گفته؛ شانس ما برای دانستن همه چیز تقریبا صفر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها