کد خبر: ۲۴۹۵۷۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۱۹ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،امیر قلعه‌نوعی این فصل بیشتر از سال گذشته از آرش برهانی استفاده می‌کند، اما باز هم این مهاجم نتوانسته عملکرد سالهای گذشته خود را به نمایش بگذارد و تاکنون فقط یک گل زده است گرچه بازی‌های خوب آرش و پاس گلهای مناسب او در پیروزی‌های اخیر تاثیرگذار بوده است اما شایدجالب باشدکه بدانید، امیر قلعه‌نوعی برای بهبود شرایط مهاجم تیمش و بازگشت او به روزهای اوج راهکار جالبی را مدنظر قرار داده است.

قلعه‌نوعی علاوه بر اینکه شخصا عملکرد آرش در تمرینات را زیر نظر گرفته و با او به انجام تمرینات اختصاصی می‌پردازد به کادرفنی گفته که برهانی بازیکنی است که علاوه بر مسائل فنی باید او را از نظر روحی و روانی نیز آماده بازگشت به روزهای اوج کرد. سرمربی استقلال تصمیم دارد ظرف روزهای آینده جلسه‌ای خصوصی با آرش برگزار کند و تفکرات و تصمیم‌های خود را به مهاجم استقلال انتقال دهد. شنیده‌های ما حاکی از آن است که قلعه‌نوعی می‌خواهد به آرش بگوید که تمام گلها و رکوردهای قبلی خود را فراموش و طوری بازی کند که انگار رکورد گلزنی از او ثبت نشده و حالا باید تلاش کند تا درامر گلزنی به یک رکورد خوب و جالب توجه برسد.

در این خصوص گفته می‌شود، قلعه‌نوعی معتقد است که رسیدن آرش به عنوان بهترین گلزن استقلال در لیگ برتر تا حدود زیادی انگیزه‌های او را کاهش داده و حالا می‌خواهد به نوعی از ذهن مهاجم تیمش پاک کند که رکوردی از سوی او به ثبت رسیده است تا شایدبه این شکل بتواند انگیزه‌های برهانی را برای رسیدن به آمار گل خوب و مطلوب بالا ببرد. یکی از اعضای کادرفنی استقلال در این خصوص می‌گوید که به احتمال زیاد قلعه‌نوعی این جلسه خصوصی را شب قبل از دیدار مقابل نفت تهران با برهانی برگزار می‌کند و منتظر نتیجه صحبت‌های خود در دیدار مقابل شاگردان منصوریان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها