کد خبر: ۲۴۹۵۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۱۹ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،روز گذشته بهرام افشارازده مصاحبه ای انجام داد و دو روز به فتح الله زاده فرصت داد تا مدارک مورد نظر او را تحویل بدهد وگرنه مشکلاتی برای او ایجاد خواهد کرد.

گویا این اولتیماتوم جواب داده؛ چرا که فتح الله زاده امروز به دفتر باشگاه رفت و ضمن صحبت با مدیرعامل جدید، مدارکی را نیز ارائه کرد و قرار شد مابقی مدارک را به زودی به مدیرعامل استقلال بدهد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که اعلام کرده بود از جام‌های گم‌شده باشگاه استقلال خبری ندارد و آیا نمی‌داند این جام‌ها در اختیار چه کسی است عنوان کرد: این جام‌ها برای قبل از انقلاب است نه من افراد دیگر هم نمی‌دانند این جام‌ها کجاست. بنده که اولین مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از انقلاب نبودم. بعد از انقلاب کاظم اولیایی، محمد قریب و … هم به باشگاه استقلال آمدند. هیچ کس این جام‌ها را ندیده است.

روزی که من به باشگاه استقلال آمدم شما حتما عکس‌های ما را دیده‌اید هیچ وقت جامی آنجا نبود. جام‌های موجود را که بالغ بر 200 عدد است را از مکان‌های مختلف جمع‌آوری کردیم حتی یک جام را از حمام عمومی پیدا کردم. از آن فرد حمامی خواهش کردم و گفتم این جام برای استقلال است و بده آن را ببریم. وقتی این موضوع را بیان کردیم عده‌ای که جام در اختیار‌شان بود آنها را به باشگاه بازگرداندند. اکنون 200 جام در باشگاه است.

قرار است آقای نظری آنها را لیست‌برداری کند و من زیر آن را امضا کنم. جام‌هایی هم که در زمان من کسب شده است در دفتر باشگاه قرار دارد و به برادر خوبم پندار توفیقی اعلام کردم این همان جام‌ها است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها