کد خبر: ۲۴۹۶۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۱۹ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،عجیب ترین بخش بیانیه امروز رحیمی، اشاره او به نقش وزیر ورزش و جوانان در پروسه برکناری علی دایی بود. رحیمی که به شکلی منحصر به فرد و کاملا ایرانیزه، از جدیدترین جلسه هیات مدیره باشگاه تحت مدیریتش دور مانده بود، درسث به مانند سایر هواداران پرسپولیس، خبر اخراج دایی را از رسانه ها شنید. او در آغاز بیانیه امروزش تاکید کرد که به گزارش اعضای هیات مدیره، این برکناری به خواسته «وزیر محترم ورزش» صورت کرفته است.

 علی دایی که در سال 1388 با دستور مستقیم علی آبادی از تیم ملی کنار گذاشته شده بود، امروز نیز به نظر می رسد به خواست وزیرِ دولت روحانی برکنار شده است. ظاهرا برای شهریار، دولت اصلاح طلب و یا اصولگرا فرقی ندارد و او در هر صورت، حکم اخراج اش را به جای مدیران تیم ها، از مدیران دولتی می گیرد. اگر ادعای رحیمی صحت داشته بشد، این می تواند دومین دخالت بزرگ گودرزی در تصمیم های فوتبالی پس از ماجرای لغو قرارداد کی روش باشد. موضوعی که ممکن است در روزهای آینده توجه فیفا را به خود جلب کند و عواقب ناخوشایندی برای فوتبال ایران داشته باشد.

 واضح است که هواداران پرسپولیس از کنار رفتن دایی و به ویژه ورود حمید درخشان به تیم شان رضایت ندارند و حالا همه این ماجرا را از چشم وزیر می بینند. درست در شرایطی که ورزش محبوب او بدون طلا و با قرار گرفتن پایین تر از روسیه رقابت های جهانی کشتی ازبکستان را ترک کرده، این مدیر در حال تصمیم سازی برای یکی از محبوب ترین تیم های فوتبال ایران است. تصمیمی که به نظر می رسد افزایش انتقادهای ورزشی از او را به همراه داشته باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها