کد خبر: ۲۴۹۸۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،علیرضا امامی فر که روز قبل در شیراز بود و پیشنهاد دستیاری اش را تلفنی از درخشان گرفت صبح امروز با لباس شخصی در درفشی فر حاضر شد و هنوز مشخص نیست که فردا روی نیمکت پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان خواهد نشست یا نه، امامی فر در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد اینکه آیا از درخشان پیشنهادی دریافت کردی یا نه گفت:

    بله من دیروز در شیراز بودم که آقای درخشان تماس گرفت و از ما خواست تا به او کمک کنیم. من هم بلافاصله به تهران آمدم و امروز در درفشی فر حضور پیدا کردم هر چند که بعید می‌ دانم فردا روی نیمکت بنشینم. به هر حال هنوز وضعیت دستیاران قبلی آقای دایی یعنی آقایان فروزانی، منافی، پیروانی و بهزاد غلامپور مشخص نشده و هنوز مشخص نیست که باشگاه با آنها تسویه حساب کرده یا نه و به همین دلیل هنوز نمی‌ دانم سازمان لیگ کارت بازی ما را صادر کرده است یا نه. اما مشکلی نیست و انشاالله بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان در خدمت تیم خواهیم بود.

علیرضا امامی فر در پاسخ به این سوال که چه زمانی از پرسپولیس خداحافظی کرد گفت: من سال 1384 از پرسپولیس رفتم و پس از 9 سال بار دیگر به تیم محبوبم برمی گردم.

«چه سالی به پرسپولیس آمدید؟» امامی فر در پاسخ به این سوال گفت: اتفاقا من سال 1376 و با نظر خود حمیدخان (درخشان) به پرسپولیس آمدم در آن مقطع آقای درخشان سرمربی پرسپولیس بود و با نظر مستقیم ایشان پیراهن پرسپولیس را برتن کردم، حالا هم خوشحالم که بعد از 9 سال به پرسپولیس برگشتم.

امامی فر در پایان بیان کرد: کادرفنی قبلی همگی از دوستان و بزرگان پرسپولیس بودند و کادرفنی جدید نیز دقیقا همین طور هستند. خوشبختانه نه آقای دایی با پرسپولیس غریبه است و نه آقای درخشان هر دو با پرسپولیس کار کرده اند و با زیر و بم های این تیم بزرگ آشنا هستند. من علاوه بر اینکه با آقای دایی به عنوان آنالیزور همکاری داشتم حالا هم در کنار حمیدخان درخشان هستم و هر دو را خوب می‌ شناسم و مطمئن هستم آرزوی هر دوی آنها موفقیت و سربلندی پرسپولیس است. امیدوارم هر چه سریع تر وضعیت تیم به ثبات برسد و پرسپولیس بتواند به جایگاه خوب گذشته اش برگردد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها