کد خبر: ۲۵۰۸۰۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،چلسی روز گذشته موفق شد روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد و با نتیجه 4 بر 2 سوآنزی را شکست دهد تا با 12 امتیاز از چهار دیدار در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته باشد.

دیگو کاستا مهاجم چلسی در این دیدار توانست هت‌تریک کند تا با 7 گل زده در چهار دیدار در صدر جدول گلزنان لیگ انگلیس قرار بگیرد. عملکرد خوب کاستا باعث شد تا ژوزه مورینیو نشست خبری خود را با تمجید از این بازیکن آغاز کند. آقای خاص در نشست خبری خود گفت: کاستا بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او قطعاً یکی از مهاجمان خوب فوتبال فعلی جهان است ولی ما در خط حمله خود فقط کاستا را نداریم و تمام مهاجمانم عملکرد خوبی دارند.

او ادامه داد: کاستا در چهار بازی 7 گل زده ولی کسی نباید انتظار داشته باشد وقتی به هفته هشتم رسیدیم او 14 گل زده باشد. ما در خط حمله برابر سوآنزی عالی بودیم و توانستیم موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کنیم. کاستا 7 گل در چهار بازی به ثمر رسانده که واقعاً شگفت‌انگیز است. هیچ‌کس انتظار نداشته او در چهار دیدار اینقدر گل بزند، آن هم در حالی که هیچ‌کدام از گل‌های او پنالتی نبوده است. تنها می‌توانم بگویم که کاستا بی‌نظیر است. البته می‌دانم که خیلی‌ها انتظار داشتند کاستا امسال در لیگ برتر بدرخشد چرا که او مهاجم خیلی خوبی است ولی بعید می‌دانم کسی چنین عملکردی را از کاستا پیش‌بینی می‌کرده است. ای کاش می‌توانستیم کاستا را زودتر بخریم. فصل گذشته در ژانویه می‌توانستیم این بازیکن را بخریم اما متأسفانه نتوانستیم به این مهم برسیم.

سرمربی پرتغالی چلسی در ادامه به تمجید از تیمش پرداخت و گفت: برای تیم‌های دیگر سخت است که بتوانند بازیکنانم را مهار کنند. وقتی که ما فوتبال با تمرکزی ارائه بدهیم هیچ تیمی نمی‌تواند ما را مهار کند. ولی نباید فراموش کنیم که تنها چهار بازی از فصل جدید را پشت سر گذاشته‌ایم و چهار هفته چیزی نیست. تازه اول فصل است ولی خیلی خوب است که تا پایان هفته چهارم 12 امتیاز داریم تا اینکه پنج، شش یا هفت امتیاز داشته باشیم.

چلسی هرچند روز گذشته نتیجه خوبی کسب کند ولی در نیمه نخست بازی ضعیفی برابر سوآنزی از خود نشان داد که این از چشم مورینیو دور نبود. ژوزه مورینیو با انتقاد از بازی تیمش در نیمه نخست گفت: نیمه نخست بازی تیمم را دوست نداشتم. نتوانستیم حریف را پرس کنیم و آزادی عمل زیادی به بازیکنان سوآنزی دادیم ولی در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم در نیمه دوم پنج، شش گل بزنیم. برابر تیمی بازی می‌کردیم که کیفیت خوبی داشت.

سرمربی چلسی در پایان گف: بازی‌های سختی در انتظارمان است. هر هفته که در لیگ قهرمانان بازی کنیم باید برابر تیم‌های بزرگی چون منچسترسیتی، آرسنال و منچستریونایتد بازی کنیم که برنامه سختی است.

چلسی چهارشنبه در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به دیدار شالکه می‌رود. آبی‌های لندن یکشنبه در دیداری حساس در لیگ برتر باید در ورزشگاه اتحاد به دیدار منچسترسیتی بروند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها