کد خبر: ۲۵۰۸۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
می‌گفتند حمید درخشان از پرسپولیس قهر کرده. قهر کرده چون نمی‌دانسته که می‌خواهند سرمربی موقت معرفی‌اش کنند. گفتند تهدید کرده که تا حکم قطعی‌اش را از باشگاه نگیرد، حضور او در تمرین‌های پرسپولیس را نباید انتظار بکشیم و دلیل غیبت دیروز- که هیچکس و حتی دستیارانش هم از آن خبر نداشته‌اند- هم همین دلخوری او بوده.

خودِ درخشان اما همه آنچه را که دراین‌باره شنیده بودیم، رد کرده و می‌گوید:

    من سرمربی موقت پرسپولیس نیستم و نمی‌دانم چرا گفته‌اند درخشان هنوز حکم قطعی سرمربیگری‌اش را نگرفته چون من حکم مربیگری‌ام را گرفته‌ام- حکمش را نشان می‌دهد- و برای حضور موقت به پرسپولیس نیامده‌ام.

آقای سرمربی در ادامه ما را می‌برد به اوایل دهه 70 تا نتایجی را که پرسپولیس با او می‌گرفت، یادآوری کند: «شاید باید به بعضی هواداران یادآوری شود که حمید درخشان چه سابقه‌ای در پرسپولیس داشته و این تیم در زمان مربیگری من چه روزهای خوبی داشت. ما 3 بر صفر استقلال را بردیم و شاهین بوشهر را گلباران کردیم. الان هم به پرسپولیس آمده‌ام که هر چه در توان دارم برای موفقیت پرسپولیس بگذارم. همه باید دست به دست هم بدهیم و به این تیم کمک کنیم. در واقع هر کسی هم کمک کند به پرسپولیس کمک کرده، نه به حمید درخشان. قبول دارم که در بازی با نفت انتظار هواداران برآورده نشد اما این طبیعی است چون قبل از این بازی من فقط 20 دقیقه تیم را تمرین دادم. کار ما تازه از دیروز شروع شده. باید بیشتر تلاش کنیم تا در بازی‌های بعدی امتیاز از دست ندهیم. البته این تیم حتما باید تقویت شود؛ به ویژه در خط حمله. در سه جام حضور داریم و اگر خدای نکرده بازیکنی مصدوم شود، باید برایش جایگزین داشته باشیم. ما تلاشمان را می‌کنیم و از هواداران هم می‌خواهم که صبور باشند و در همه بازی‌ها پرسپولیس را حمایت کنند. ما برای موفقیت، قبل از هر چیز به حمایت آنها نیاز داریم. می‌دانم آنها از نحوه کنار رفتن دایی ناراحت هستند اما من مشکلی با دایی ندارم و حتی با او تماس گرفته بودم که رخصت بگیرم اما پاسخم را نداد.»

 درخشان سپس با معرفی دستیارانش می‌گوید: «فعلا نادر باقری و حسین عبدی در تیم حضور دارند اما می‌خواهم از بقیه پیشکسوتان هم استفاده کنم. با بزرگان پرسپولیس صحبت کرده‌ام و امیدوارم که آنها را در کنار خود داشته باشیم. به مهدوی‌کیا پیشنهاد همکاری دادم اما گفت که می‌خواهد اول مدارک مربیگری‌اش را بگیرد. با علی کریمی هم صحبت کرده‌ام و همچنان منتظر پاسخ مثبت او برای حضور در پرسپولیس هستم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها