کد خبر: ۲۵۱۰۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،اولین بازی رسمی وینگادا روی نیمکت تیم ملی امید، به یک شکست باورنکردنی ختم شد. تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های آسیایی از ساعت 12 و 30 دقیقه در ورزشگاه آنسان‌وا  به مصاف یکدیگر رفتند. ایران که با ترکیبِ  حجت صدقی، یوسف وکیا، محمد دانشگر، محمدرضا خانزاده، مرتضی پورعلی گنجی، علی کریمی (30 یعقوب کریمی)، کاوه رضایی، محسن مسلمان، وحید حیدریه، مهدی شریفی و آرش رضاوند در میدان حاضر شده بود، خیلی زود نشان داد در حد و اندازه های مدال گرفتن در بازی های آسیایی نیست. گلر ایران بدون تردید ضعیف ترین بازیکن این مسابقه بود.

در نیمه اول ویتنام تیم برتر میدان بود و با ارائه یک بازی برتر توانست در این نیمه 2 بر صفر پیروز شود.ویتنام در دقایق 23 و 28 توسط هوی توان وو و هونگ کوان واک به گل رسید.وینگادا بعد از گل دوم ویتنام علی کریمی را بیرون کشید و یعقوب کریمی را به میدان فرستاد تا با توان هجومی بیشتری در میدان حاضر شود.

نیمه دوم مسابقه با حملات خوب ایران در جهت به تساوی کشاندن کار آغاز شد. بیست دقیقه از آغاز این نیمه گذشته بود که پاس خوب محسن مسلمان شریفی را صاحب موقعیتی ایده آل کرد و مهاجم سپاهان یک ضربه پنالتی برای ایران گرفت. ضربه ای که توسط مسلمان به گل تبدیل شد تا ایران به مسابقه برگردد.

در حالی که ایران برای زدن گل جلو کشیده بود در دقیقه 68 ویتنام با یک حرکت ترکیبی به دروازه ایران رسید تا فی سون تران با یک شوت گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 74 شوت کاوه رضایی به تیر عمودی دروزاه ویتنام اصابت کرد.

در دقیقه 82 پاس به عقب مدافع ایران را حجت صدقی با دست گرفت تا اینکه ویتنام صاحب یک موقعیت شد که این توپ در دقیقه هوانگ سین به گل تبدیل شد.

ایران در نهایت با نتیجه چهار بر یک شکست خورد تا یکی از ضعیف ترین نتایج خود را در بازی‌های آسیایی متحمل شود.

داور بازی به محسن مسلمان از ایران کارت زرد نشان داد. همچنین در نیمه دوم در دقیقه 86 محمدرضا خانزاده به خاطر ضربه ای‌ که به بازیکن ویتنام زد از زمین اخراج شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها