أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۳۲۳۹
زمان انتشار: ۲۳:۵۴     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
فرانکی پس از گلزنی برابر تیم سابقش خوشحالی نکرد.

دیدار حساس و هیجان‌انگیز هفته پنجم لیگ جزیره بین منچستر سیتی و چلسی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش بانک ورزش، چلسی با وجود خرید ستارگان گران‌قیمت در فصل جدید باز هم در برابر تیم های بزرگ و مدعی قهرمانی از تاکتیک دفاع پر تعداد و ضد حمله استفاده کرد و اتفاقا از همین روش تا دقایق پایانی نتیجه گرفت. منچستر سیتی از حملات متعدد و خطرناک خود بهره نبرد تا دیگو کاستا مهاجم آبی ها و متخصص جنگ‌های روانی، زابالتا مدافع آرژانتینی سیتی را در دقیقه 66 با کارت زرد دوم مواجه کند. بعد از ده نفره شدن منچستر سیتی میزبان این مسابقه، چلسی کنترل بازی را در دست گرفت و اولین شوت آنها درون چهارچوب توسط شورله تبدیل به گل شد. شورله در دقیقه 63 به جای رامیرس مصدوم به میدان آمد و هشت دقیقه بعد با پاس آزار دروازه هارت را گشود.

دیگو کاستا در دقیقه 81 تیر دروازه سیتی را به لرزه درآورد تا فاصله بیشتر نشود. اما تعویض طلایی مانوئل پیگرینی در دقیقه 78 جواب داد. فرانک لمپارد ستاره سابق چلسی به جای کلاروف وارد میدان شد و هفت دقیقه بعد نتیجه را برابر کرد. فرانکی پس از گلزنی برابر تیم سابقش خوشحالی نکرد. با این نتیجه، چلسی 13 امتیازی شد و در صدر جدول لیگ جزیره باقی ماند. سیتی نیز با کسب 8 امتیاز به مکان ششم صعود کرد.

در دیدار همزمان، کریستال پالاس با حساب 3 بر دو اورتون را در خانه‌اش مغلوب کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها