کد خبر: ۲۵۳۲۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
تیم ملی ایران از مرحله گروهی مسابقات هندبال بازی‌های آسیایی به عنوان تیم اول صعود کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی بازی‌های آسیایی با برتری 29 بر 25 مقابل کویت در صدر گروه B قرار گرفت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. ایران در نیمه نخست با نتیجه 16 بر 15 از حریف عقب بود اما در نهایت بر کویت غلبه کرد.

 

شاگردان بروت ماچک در نخستین دیدار هم  41 بر 10 هنگ کنگ را شکست دادند.

 

بازی حساسی بود و رقیبی سرسخت. کویت در هندبال آسیا یکی از بهترین هاست و برای نبرد با ایران هم  آماده بود اما روحیه جنگدگی و انگیزه بالای ملی پوشان کشورمان به آنها اجازه نداد خودی نشان دهند.

 

نیمه اول به نام ایران نشد و کوبتی ها بهتر از ما در زمین ظاهر شدند چرا که به قول بازیکنان هنوز خواب بودند و از آنجایی که عادت با بازی کردن در صبح ندارند کمی طول کشید تا به خود بیایند و برای همین نیمه نخست 15- 16 به نفع کویت تمام شد اما در نیمه دوم زمانی که بازیکنان ما بیدار شدند! و به خود آمدند گوی و میدان را به دست گرفتند و با تغییر تاکتیک و استفاده از بازیکنانی که ماچک برای مرحله بعد در آب نمک گداشته بود توانستند از کویتی ها پیش بیفتند و این بازی حساس را با نتیجه 29-25 از آن خود کنند و به مرحله دوم صعود کردند و بدون شک در مرحله بعد کار به مراتب سخت تری دارند اما هدف حضور در بین 4 تیم برتر است و برای ان تلاش خواهند کرد.

 

* ماچک: نیمه اول نرمال نبودیم / خوشحال هستم که این نبرد را برنده شدیم

ماچک پس از پایان بازی و برد برابر کویت گفت: «نیمه اول خوب ظاهر نشدیم آنهم بخاطر اینکه نرمال نبودیم و از آنجاییکه بازی صبح بود کمی طول کشید تا بازیکنان خود را در زمین پیدا کنند از طرفی هم از دیروز تا به امروز زمان کافی برای تمرین و استراحت نداشتیم اما به هر حال در نیمه دوم توانستیم آن بازی خود را به نمایش بگذاریم و خوشحال هستم که این نبرد را برنده شدیم و از عملکرد بازیکنانم هم راضی هستم.»

 

ماچک درباره حریف بعدی هم گفت: «هنوز حریف مان در مرحله بعد مشخص نیست و نمی توانم الان نظری بدهم امیدوارم که در مرحله بعد هم بتوانیم خوب ظاهر شویم.»

 

اما سرمربی تیم ملی کویت که از باخت برابر ایران بسیار ناراحت بود فقط به گفتن یک جمله بسنده کرد و آن هم اینکه چه بگویم؟ ایران برنده شد دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی ماند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها