کد خبر: ۲۵۳۹۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، برخلاف انتظار و گمانه‌زنی بسیاری از رسانه‌‌های ایتالیایی و آرژانتینی، خراردو مارتینو سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین نیز مانند مربی قبلی این تیم از کارلو توس، مهاجم یوونتوس برای حضور در اردوی تدارکاتی ماه آینده آلبی سلسته دعوت به عمل نیاورد.

تصمیم سرمربی پیشین بارسلونا اما برای یوونتوسی و سرمربی آنها، ماسیمیلیانو آلگری خوشایند نبوده است و او تاکید دارد که حق برترین بازیکن و گلزن تیمش در فصل گذشته بوده است که به اردوی آلبی سلسته دعوت شود.

آلگری درباره توس که در این فصل در 4 بازی‌اش برای یوونتوس 4 گل به ثمر رسانده است اظهار داشت: توس این فصل در حال انجام کارهای فوق‌العاده‌ای است درست مانند فصل گذشته. با این شرایط فکر می‌کنم که حق او باشد که به تیم ملی دعوت شود هرچند من آن کسی نیستم که باید درباره حضورش در تیم ملی آرژانتین تصمیم بگیرم.

اگرچه توس به اردوی تیم ملی آرژانتین دعوت نشده است اما یوونتوس در اردوی آلبی سلسته بی‌نماینده نیست چرا که مارتینو هافبک آرژانتینی بانوی پیر، روبرتو پریرا را به اردوی تیمش فراخوانده است.

آلگری در این خصوص عنوان کرد: پریرا اگرچه بازیکنی تازه‌وارد در تیم ملی آرژانتین محسوب می‌شود اما باید انتظار کارهای بزرگی را از او داشت. او تا اینجا برای یوونتوس عالی کار کرده است.

تیم فوتبال یوونتوس فردا شب (چهارشنبه) در هفته چهارم سری A میزبان چزنا خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها