کد خبر: ۲۵۴۷۰۰
زمان انتشار: ۱۷:۴۷     ۰۴ مهر ۱۳۹۳
فیلم سینمایی «شور شیرین» که در اولین پخش تلویزیونی به صورت سر و ته و از آخر به اول پخش شده بود، دوباره در جدول پخش شبکه سه قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فیلم سینمایی «شور شیرین» به کارگردانی «جواد اردکانی» اولین فیلمی بود که در هفته دفاع مقدس روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

اما پخش نامرتب فیلم به صورتی که ابتدا بخش پایانی فیلم روی آنتن رفت و پس از حدود ۲۰ دقیقه مخاطبان تازه تیتراژ ابتدایی را دیدند و بعد از آن هم ابتدای فیلم پخش شد، منجر به اعتراض کارگردان و تهیه‌کننده فیلم شد و در همان شب شبکه سه سیما به جای قطع پخش فیلم، در قالب زیرنویس از مخاطبان عذرخواهی کرد. پس از این رویداد، شبکه سه تصمیم گرفته برای دلجویی از مردم و کارگردان، فیلم «شور شیرین» را روز چهارشنبه ۹ مهر ساعت ۲۰ دوباره پخش کند.

فیلم سینمایی شور شیرین به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری، محصول سال 1388 است که در آن بازیگرانی چون رضا رویگری، ماه چهره خلیلی، حمید عمارلو، شبنم قلی‌خانی، علی کشوری، ایفای نقش کرده اند.

این فیلم داستان خانواده ای ایرانی را به تصویر می کشد که در سفر به کردستان گرفتار نیروهای عراقی می شوند و فرمانده ای به نام کاوه و نیروهایش تلاش می کنند تا آن ها را آزاد کنند.این فیلم مقطعی از زندگی شهید کاوه ،یکی از فرماندهان کردستان را به تصویر می کشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها