أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۴۹۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۵ مهر ۱۳۹۳
مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت: آن پلاک را به نیت شهدا در گردنم انداخته بودم و به نظر می‌رسد آنها صدای قلبم را شنیدند و کمک کردند که گل بزنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، هاشم بیک‌زاده ابتدا در خصوص حرکتش بعد از به ثمر رساندن گل استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: این حرکت ماجرای جالبی دارد که برایتان تعریف می‌کنم. ما یک روز قبل از سفر به اصفهان در فرودگاه بودیم و دیدم که به خاطر هفته دفاع مقدس و در یک غرفه‌ای عکس شهدا و پلاک‌هایی را نصب کرده بودند که برایم خیلی جالب بود.

وی افزود: در همان جا نیت کردم و یکی از پلاک‌ها را برداشتم و به گردنم انداختم و از خدا خواستم که با یاد و نام شهدا به من کمک کنند که بتوانم در بازی با ذوب‌آهن گل بزنم. فکر می‌کنم شهدا صدای قلب من را شنیدند و توانستم چیزی را که نیت کرده بودم انجام داده و برای استقلال گل بزنم هر چند بازی را باختیم اما این حرکت تا ابد در ذهن من باقی خواهد ماند.

وی تاکید کرد: فکر می‌کنم با اتفاقی که در بازی روز گذشته رخ داد گردنبند را برای همیشه در گردنم داشته باشم و با نیت آن بازی خواهم کرد. اصلا انگار مطمئن بودم گل می‌زنم و یکی مدام به من می‌گفت جلو برو تا بتوانی به هدفت برسی.

مدافع ملی پوش استقلال در خصوص سومین شکست پیاپی آبی‌پوشان در لیگ برتر گفت: درست است که ما باختیم ولی مستحق باخت نبودیم و دیدید که توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و در خیلی صحنه‌ها بدشانسی آوردیم اما تصورم این است بدشانسی‌ها از این بازی تمام می‌شود و ما ملوان را شکست می‌دهیم و همه چیز فراموش خواهد شد.

بیک‌زاده در خصوص اینکه شاید هواداران از این سه شکست پیاپی ناامید شوند،‌گفت: فکر می‌کنم خدا می‌خواهد ما را امتحان کند و اینگونه عیار ما را می‌سنجند. بعد از روزهای سخت، روزهای برد ما فرا می‌رسد و همیشه در اوج ناامیدی امید وجود دارد و من مطمئن هستم استقلال خیلی زود موفقیت‌ها را دوباره تکرار خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه در پست مدافع وسط بازی می‌کند و بعد از مصدومیت خوب ظاهر شد، گفت: پست من مهم نیست و هر جا که بازی کنم می‌خواهم مفید باشد. من بعد از آسیب‌دیدگی یک هفته با تیم تمرین نکردم ولی دیدید که تا حد توان به استقلال کمک کردم و انصافا فکر نمی‌کردم به آن شکل گل بخوریم. هر چه بوده تمام شده و باید گذشته را فراموش کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه افشارزاده اعلام کرده استقلالی‌ها جریمه نمی‌شوند، گفت:‌نه به این خاطر که افشارزاده گفته جریمه نمی‌شویم اما او مدیر خوبی است و صاحب اختیار است که هر تصمیمی بگیرد همه دیدند بدشانس بودیم و توپ‌های ما گل نشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها